Trondador


In u cunfini trà i stati di Chile è l' Argentina hè u Monti Trondor (Cerro Tronador), chì hè un vulcanu dormu.

Infurmazioni ghjugna

Trondador hè situatu in u Sud di l'Andes, vicinu à a cità di San Carlos di Bariloche , è circundatu da dui Parchi Nazionale : Nahuel Huapi (situatu in Argentina) è Llanquique (in u paese di Chile). L'ultima data di l'eruzione hè micca cunnisciuta propriu, ma i circhuli suggestimi chì avianu più di 10 mila anni, durante l'epica Holoceni. U vulcano hè cunsideratu à ghjiniralmenti attivu, ma cun probabilità pocu di sveltu.

U nomu di u Monti Tronadore di traduce in spagnolu cum'è "Thunderer". Stu nome hè stata per u rumbling constantemente chì prumove incessant espansioni. Ci ponu esse ancu oghje.

Descrizzione di a muntagna

U vulcano hè una altezza massima di 3554 m di livellu di u mari, chì si trova à mezu à l'altri cateni muntosi. Hà trè petti: uccidintali (3200 m), uccidintali (3320 m) è principal - centru.

À e piani di a Tronadora ci sò 7 glaciers, chì, à causa di u scalzamentu globale, cumincianu à fretto è cusì per avè i fiumi locali. In u territoriu di l'Argentina, ci sò quattru d'elli:

E l'altri trè sò situati in Cile: Río Blanco, Casa Pangue e Peulla. In una di i glaciers, ci hè un articulu cumpletu di tutte un culore scuru. Questu succorsu per i dipositi è di l'accumulazione di varii rocci è sabbia. Stu segmentu di a pupulazione lucali era suprannuminatu u "Drift Negru". Hè cunsideratu unu di i principii attraversu , chì ghjè oghje piacè di i turisti.

Ascensione à u vulcano

A megliu vede di Tronadore s'apre da u paesi di Pampa Linda: à una distanza di vicinu, a cima di u vulcano ùn sarà più visibili. Trà vintisgianti, scalcià una muntagna hè assai populari.

In una di e piani hè u club "Andino Bariloche", quì si conduce un caminu più sinu à l'altitudine duve puderà andà à cavallu. I turisti anu offeratu accunzutatu aiutu e un diliziu dilune, è l'apertura fascini fascinate a vista. Per parechji "cunquistatori" questu hè u puntu finali di u viaghju, cum'è più avanzu di u muvimentu in a muntagna hè pussibile solu à peda è accumpagnata da un instructore.

Pi visitare Trondador hè megliu in l'estiu, quandu u vientu frondoso è i fiori brillanu corsi u pede di a muntagna, numerosi cascate sò stati boni cunfondi, è l'aria hè chinu dà un aroma especial. Quì ci ponu truvà ciucciu è una varietà d'acelli. Molti turisti organizanu i picnics nantu à a spiaggia di u lavu, ùn solu per admirar a natura salvatica, ma ancu per sèntelu u famu rizzi. In u invernu, u vulcano hè cupartu cun una gruta chjuda di neve, chì ferma l'impurtanza.

Cume si avvicina à u Monti Trondor?

Da a cità di San Carlos de Bariloche à u vulcanu pò esse alcuni cun e excursioni organizzati, chì in u paese si offre una gran variità, o in caru nantu à l'autostrada Av. Exequiel Bustillo. À u pedi di a muntagna, tenite bisognu: se decide di scopre di u serpentinu cù car, ponu cunsiderà chì a strada quì hè stretta è cumplessa, coperta cù grava picca.

Quandu si tratta un viaghju à u vulcanu di Tronador, ùn ti tocca à pratiche nantu à i pratiche sportivi è di a ropa. È chì nunda ùn hà epplite u vostru restu, pigliate cun voi l'acqua di l'acqua, una camera è ripiglianti.