Temayken


U Parque Temayken hè situatu vicinu à a cità di Escobar, 50 km à nordu di punenti di Buenos Aires . Hè u più grande parc zoologicu in u Sudamerica.

Chì ghjè interessante di Temaiken Park?

Da a lingua di l'indiani Teuelchi, u nomu "Temaiken" hè traduciutu cum'è "natura vivente". Eccu avete vede parechje animali di tutte e mondu, è u zoo hè cèlebre per u fattu chì tutti i so abitanti viranu in cundizioni chì anu più appendate in quelli chì vivi in ​​a salvatica.

Quelli di quelli chì ponu presentà una minaccia à e persone sò in espunenti spedizione, è i chjuchi cum'è, per esempiu, lemuri è numerosi pani pò andà à passighjà cun tranquillamente. Temaiken hè cèlebre micca solu per l'abbundanza di l'animali, ma dinò per a diversità di u munnu di a pianta, in u so paisaghju di u paisaghju originale.

Hè un locu zoològicu è dendrrologicu simultaneamente, è dinò un museu di a storia naturale. Serà interessante per visità i zitelli è l'adulti, è pudete passà quì cun piacè di u ghjornu o ancu uni pochi. L'animali pò esse nutrittu, per questu scopu, "settimane alimentarii" privati ​​sò venduti in l'ufficiu di u bigliettu, nantu à quale hè indicatu, per l'alimentazione di quale l'animali pò esse usatu.

Cumu hè organizzatu u park?

U zoo hè divisu in quattru "zoni geografichi":

A zona " Argentina " hè a più grande. Hè divisu ancu in 2 parte: Mesopotamia è Patagonia , perchè chì i regni di pianta è animali di questi territorii varianu significativamente. In l'"Argentina" pudete vede pumas, capibars, tapirs, bats, many birds.

Avà locu è rèttili, inclusi cusì riesciuta, cum'è alligators. Vivenu darrise e so cerchi speziali, ma i turtles viaghjà in ghjustizia è in picculi stati, è spessu si ponu a bascu in u sole, è ponu tocchi è alimentati. U vaghjime chì vanu in i corsi d'acqua vanu ancu in terra è cammelli trà i visitatori, duie volte inclusi per alimentazione.

A zona africana prumove una oportunità di ammirazione di e zebras, diversi antilopii, ghjunti. Ci hè un predaturi quì, ancu i ghjetti. Avete vistu pelicani, fiammingi e altre avicanu e "avianu di terra" di l'Africa. Hè necessariu necessariu per alimentà u lemur omnipresente. In u settore "Asia" pudete vede i tigri, i predaturi più chjucchi, volore, volpe, monos, cervi.

Zona "Aquarium"

In a zona "Aquarium" campanu quelli pesce chì anu bisognu di cundizioni speziale, questu, abitanti di i prufundità di l'Oceanu Atlanticu. U settore hè decoratu in a forma di grottoes scuri, cusì l'acuariate cunsultate sò particularmente impressiunanti. Quì pudete vedà i picculu pesci è u giant, per esempiu, i tibati. U pesciu di l'acqua fresca viurtate in i mini-laghi è stagni situati in u territoriu.

In una di e caves, l'aquarium hè direttamente sopra i capi di i visitanti. U pesciu, flutteratu di già nantu à a so testa, facenu una tremenda impressione. Invece di mura in questa stanza - ancu aquariums, è questu crea l'effettu di l'essiri in i prufundità di l'oceanu.

Da u tempu à u tempu, ci sò sculture diverse chì alimenta u pesciu. È davanti à l'intrada à l'abitazione sò i maghjani di ghjocà per i zitelli, in quelli i ziteddi pò assicurà participà in a fascinante aventuri di mare.

Cinema

In Temajken hè un cinematograficu induve pudete vede documentarii nantu à a fauna. U cine hè un angleu di vista di 360 °, chì spessu prende parechje di sculari è ancu i zitelli di u kindergarten.

Un sito tranquillu in Temayken

In u territoriu tuttu hè furnitu per assicurà chì i vacanze fubbe còmpiu. Ci hè assai banci quì, ma quelli chì ùn avete micca bè o solu vulete restà in un altru modu puderanu settle nantu à u pirou. Sò assai bè è manteni bè cose, anche u fattu chì certi animali è l'uccaghjaranu caminate in libertà.

In u travagliu sò e sprinklers di acqua, chì travaglià si sò ciacchi. Questa "refreshment" permette a lunch per trasferisce u calore. Per e famìglie chì venenu à Temaiken cù i zitelli figlioli, l'alloghju in a sullezza hè disponibile. E, sicuru, ùn hè micca prublema di manghjà: nantu à u territoriu ci sò posti cù fast food, caffè è ancu restaurants.

Cume arrivare a Temaiken?

U zoologique opera di u marti à u ghjornu da 10:00 a 18:00, in l'estate, - finu à 19:00. U prezzu di u bigliettu hè di circa $ 20, i zitelli sottu 3 anni sò libere, i zitelli sottu 10 è pensie 17 di pensioni. Normalmente in i marti i discursi per visità u zoo. Puderaghju u carru in casu di un pagamentu avanzatu costanu $ 7.

Pudete ottene u zoologist di Buenos Aires cù un bus regular numero 60. U carru vi vene più veloce. Per andà seguite à Av.9, dopu à Av. Int. Cantilo, RN9, piglià a sera in Pilar è cuntinuà nantu à a RP25. U viaghju hà pigliatu una ora. Avete bisogna chì ci sò site pagati nantu à questu.