Galleria Gimes


U centru di Buenos Aires hè un postu interessanti per i turisti. Quì a persona pò vianderete micca solu i visitanti. In u cumbugliu di i ghjorni di u ghjornu, in u flussu animale di i persone ùn ci hè nimu, nimu, permette chì un omu ùn parta di admira l'architettura artsy o un altru munumentu. Trà i numerosi palazzi e grattacieli hè a Galleria Gimes - un pezzu di patrimoniu europeu in u core di a capitale.

Chì ghjè interessante nantu à u locu d'interessu?

Galleria Gimes hè un vechju bastimentu, chì hè cuncepimentu in u stilu di grandi spazii di l'Europa. Hè un locu di riunioni è restu, induve ci era qualcosa di avvene di a vita publica. In tuttu, in quellu tempu era quarchi cosa cum'è un centru cummerciale mudernu. A custruzzioni principia in u 1913, mentre sottumessa numerosi privetazioni, cum'è i patroni à qualche tempu dichjaronu falluti. In u dicembre di u 1915, a grandi apertura di u primu à questa volta di u raffatrici - Galleries Gimes.

U bastimentu hè cunsideratu in l'Art Nouveau. In più di a so altezza di 87 m, à l'iniziu di u XXu seculu era unicu solu per u materiale di custruzzione. Galleria Gimes hè stata prima in questu tempu un edifiziu fattu di cimentu concreto. L'architettu era un Italianu Francesco Gianotti, chì u so designu hà uttenitu u cuncorsu in settembre 1912.

À quellu tempu, a Galleria di Gimes hè stupente cù a diversità è a multifunziunale. In l'intestione di l'edifiziu hè una grande sala di salottu, un ristorante, assai buttreghi in a parti più sana di u bastimentu. Inoltre, in u 14u chitolu pudete szerzete di cunfisaria à a finestra, da ellu una stonda vista di a cità. Ci era più di 350 uffizii, è ancu appartamenti furnituti per a vita.

Oghje u bastimentu di a Galería Gimes hè utilizzatu per numerosi boutiques è uffizii. In ogni casu, per i turisti, ci hè una scelta particulari. In u tettu di a galeria hè una piazzo d'observazione, da quale ponce una vista spettaculazione è intrattenente di Buenos Aires . U tempu di u travagliu hè pocu pocu cumuni: in ghjorni a vittoria, hè necessariu d'arrivà da 9,20 à 12,00 è da 15h00 à 17,40, u sabbatu è domenile - un ghjornu off.

Cumu à a Galeria di Gimés?

U custruitu si trova in un locu assai occupatu, in u core di a capitale. A strada di bus più cercana hè Avenida Presidente Roque Sáenz Peña 602-650, itinerari n ° 24A, 24B passanu quì. Inoltre, a metta di metre di a metra Catane.