Piazza San Martin


Piazza San Martin hè a chiazza principali di Retiro, una zona in a parti orientali di Buenos Aires . Questu hè unu di i più famose di a capitale argentina. Questu locu hè ancu chjamatu a Scola di Bulls, per u fattu chì in u 1801 fù apertu un arena da quale battelli di questi animali sò stati prisuti. A siraia travaglia finu à u 1819, è in 1822 fù demolitu, ma u nomu restitu.

U primu prugettu annantu à a migliione hè stata creata è implementata in u 1860. L'autore di u prugettu era l'ingegneru Jose Canale. U territoriu hè statu chjamatu Gloria Square in onore di i soldati argentina filusizzati quì durante l'invasione inglese. Allora era rimanighjatu dui volte mai - in u 1874 è 1936. Dopu u 1942, a piazza hè cunsiderata un munimentu storicu naziunale di l' Argentina .

Parco in piazza

L'idea di impersonà una zona cù l'arburi appartine à José Canal, è u parcu era distruttu à u stessu tempu, quandu u primu millamentu di a quadra hà fattu u locu. Ùn hè micca grande, ma assai cusgine, hè amatu micca solu da l'abitanti di Retiro, ma ancu da altre area di Buenos Aires. Quì crescia assai pezzi tropichi, cumpresi palme, ombus, magnolias, araucaria, è ancu arburi familiari cum'è pini, salute è limi.

Monumento a General San Martin

Monumento a Jose San Martin, un cumpagnu di Simone Bolivar, hè un grande gruppu scultoriu chì compresi l'estatura equestra di u generale (u cavallu sottu u ridinadoru solu nantu à i pierre trinche), è dinò di imaghjini di suldati è argentina chì scortanu i so mariti, figlioli è amatori per a battaglia cù u nimicu.

A statua di u generale hè stata creata in u 1862 da u scultore Louis Doma. I ghjurnali restante dopu, in u 1910, hè stata creata da u scultore tedesco Gustav Eberlein. U pedestal di u munumentu deprezzanu sceni di i manifistazioni impurtanti chì anu realizatu durante a lotta per a l'indipendenza, è figuri alorugichi di Gloria è Cun valore militari. Diversi azzioni militari funziona cerimonii spissu succedi vicinu à u munumentu.

Autri monumenti e sculture

Nantu à a chiazza, ci hè un memoriale dedicatu à i suldati chì cascàvanu durante a "Guerra Falkland" (in i paesi di lingua spagnola hè chjamata Guerra Malvinas, cum'è e Falkland Islands sò chjamati Malvinas in spagnolu). A proximità di u memoriale hè un postu perpetu: quarchi hè guardatu da i guardoni, alcuni di i marineri o raprisententi di altre bracciu di l'Argentina. In i piatti privati ​​di marmurru negru sò studiati e nomi di tutti i 649 suldati chì morse com'è u risultatu di u cunflittu.

In onore di a vittoria annantu à l'invaders in l'Inghilterra inglese durante a guerra di 1806-1807, un sigulu commemorativo fu construitu nantu à a Piazza San Martin, chì hè chjamatu Hito de la Argentinidad.

In a piazza hà una scultura "Duda", chì appartene à l'incisore di Charles Cordier. Hè stata creata da un scultore in u 1905 è fate un giovane chì hà dubbitu nantu à a religione, è un anzianu chì prova d'aiutà à u ghjovanu affruntà incertezza.

Edifici vicinu a Piazza San Martin

Circundendu a piazza sò parechji famosi famosi:

Cume si avvicina à Piazza San Martin?

Pudete truvà quì, per esempiu, da u Museu Argentine di Scienze Naturale: prima di marchjà à l'Angel Gallardo, piglià u busu B, impone 10 stati (à Carlos Pellegrini, andemu à a linea Diagonal Norte è impunite 2 quadri à General San Martín .