Anemia in Pregnant

L'anemia hè u risultatu di diminuisce u livellu di l'emoglobina è u numaru di i sangue di u sangue. Anemia in a gravidenza ghjè per risultatu di l'aumentu usatu di u ferru da u fetu in casu hè rellenatu micca bè da a nutrimenti sfarenzia di l'expectante madre. U cunsumu di ferru aumenta cù u crescita di u zitellu. Allora, in u primu trimesteru una donna passa annantu à u stessu quantità passatu cum'è prima di gravidanza - dui o trè miligrammi, dopu in u sicondu trimesteru sta cifra aumenta à trè o quattru milligrami à ghjornu. È in u terzu trimesteru, una donna hà da rinforà almenu deci à doce milligrami di ferru per ghjornu. Cusì, a carenza di ferru duranti a gravidenza hè diagnosticata, basu, in a so ultima tappa.

Causes di l'anemia in a gravidanza

In più di u cunsumu aumentatu di u ferru da un fegatu in crescente, ci sò fatturi chì contribuiscenu à l'occurrence di anemia di deficienta di ferru. Tra l'elli:

I sintimi d'anèmia in u gravidenza

A mancanza di ferru in u corpu di a donna hè manifestata da debulezza è frevi stomacu, rapidu fatigue, ritmu corpu rapidu, una manca di respirazione cù u minimu sforzu fisicu.

Tuttavia, sti sintomi avè ancu questu cun 2 anemia o anèmia severa. E à un certu facilitu, a donna incinta ùn ponu micca qualcosa inusual. Ricunniscenza l'iniziu di a malatia pò esse fatta solu cun un test di sangue.

Gradi di gravità di anemia:

  1. Fà: cù u so livellu di l'hemoglobina hè 110-90 g / l.
  2. Mediu: u livellu di l'emoglobina hè ridutta à 90-70 g / l.
  3. Severu: u nivellu di l'emoglobina hè sottu 70 g / l.

Cusì, a norma di u ferru durante u gravidenza hè di 120-130 g / l.

Prevenzione di l'anemia in donne incinta

Prima di tuttu, hè un alimentu cumplicatu chì cuntene l'ammontu necessariu di prutezione è di ferru. Sò assai utile sò carne è frutti lattichi, frutti (apples, pomegranate) è verdura (col, foglie, zucca). In i casi di prevenzioni di anèmichi in e donne à risichtu risicu di u so sviluppu, u duttore prescriva i preparati di ferru in forma di pillola o pilulina.

Chì hè u risicu di l'anemia in a gravidanza?

Chì ameci à a manca di ferru in a gravidanza - incù a anemia di deficiente di ferru di prufessi di distròfichi murale in a placenta è in l'utru. Sò purtatu à una violazione di a placenta è, in cunseguenza, a furmazione di insufficiency placentale. Per un infante, l'anemia hè piriculosa perchè pruvucarà per perdienti boni nutrienti è l'ossigenu, chì prublema in un sviluppu.

U fenomenu oppostu di l'anemia - l'excedente di ferru durante a gravidanza, hè ancu più periculosa. Nurmalizà u nivellu di ferru in stu casu più difficiule ca u so mancanza. Questu hè dovutu à u fattu chì "u ghjacciu" hè guaritu da u corpu in u furu, u cori o u pancreas. Sta cundizzioni hè chjamata hemochromatisea. L'avvilanamentu di u ferru hè spressu da diridenza, vomiting, inflammation of the kidneys, paralisi di u sistema nervu cintrali.

L'eccessu di mercerizatu di ferru in u corpu pò esce da a causa di variate malatie di sangue o di inzucu longu di drogherie di ferru. Ferru accumule in tessuti è organi, chì affettanu negativu u funziunamentu di u corpu. In e donne incinta, u glutale siveramente conduce à i patologii placentarii. Dunque, a ingesta di ferru durante u gravidenza, u so dosage è a durazione di u cursu deve esse strittu rigulari da u duttore.