A ritenza di u fetuali hè a norma

Cume felicità una donna sperimenta quandu ella primu sente u golfu di u cori di u so picciottu. Impurtante nantu à a gravidanza, stu mumentu aspetta una mamma futura, postu chì hè u latru di u core chì hè a più informativa nantu à u sviluppu di u zitellu. Per via chì u core viulana, pudete capisce chì tuttu hè bè cù u zitellu.

A palpitazione passa in a quinta settimana, è a freccia di latta di u fetu pò esse determinata cù ultrasound. Aprirevani da 16 settimani, dopu chì a donna sia u primu wiggling , i medici verificate chì u latru di u fetu hè normale cun un estetoscopiu.

Freccia di ritmu fegatu

Durante a gravidanza, a rata di palpitazioni in u fetu varieghja da simana:

A variabilità quantità in a rata di palitazione di u fetu durante simani è assuciata cù u sviluppu di u sistema nervoso autonomi di u lactante. Hè bisognu chì avete bisognu di seguità, perchè a ritenza di u ritmu fetali hè sempre in a norma, chì questu hè l'indicatore principali di a salute di u zitellu.

A devenza di i valori permessi

Quandu u zitellu chì sente à ritmu corpu rapidu (tachycardia) - pò esse un signu di carenza di l'ossigenu. Cù ipoxia prolongada, a bradicardia hà sviluppatu - una diminuzione di a freccia di u fucunu fetali. Stu statu dà bisognu speciale.

A norma di a freccia di u corpu fetale hè a so ritmità. Eccu, i colpi duveranu esse ripetutu in intervalli regular. Anomali in questu casu pudete indicà a fami di l'ossigenu indicatu, o a malatia cardiac congenital. Toni di u core di un ziteddu sanu sò carattarizati da a chiariti è a clarità.

Qualunque virazione da a norma di palitazione di u fetus d'avè avertì à a mamma futura. Dopu tuttu, u cori hè u principale principale di a salute di u so zitellu.