Clotrimazole durante a gravidanza

Clotrimazole hè un agentu antifunguale cù effetti lucali. Usatu in ginekulugia per u trattamentu è u saneamentu di u sistema riproduttivu. Produzutu in forma di candele, crema, crema di ungüe, è ancu di cunveti per uvucatu orale. Quandu u gravidenza sò usati supositori Clotrimazole, chì permettenu di disperse da fungi patogeni. Cunsiderate a droga in più di dettu, dettagli e funzioni di l'applicazione in questu o quellu periodu di gestazione.

À què infrinzii a preparazione pò esse numinatu o nominati è ciò chì stessu rapprisenta?

I cumpunenti attivi di a preparazione anu un esempiu antibacteriale. In u risultatu di questu effettu, ci hè una violazione di a sintesi di l'acidic nucleic, una prutetta senza chì l'attività vitale di a microflora patogenica hè impositu.

A Candidomicose hè luntanu da a sola vuluntà, chì hè un indicazione per a appuntamentu di suppositori clotrimazole, ancu in u gravidenza. Puderia attivà in i malatie cum'è:

In u terzu trimesteru di gravidenza, i suppositori clotrimazole pò esse usatu in a riabilitazione di u canali di nascitu per i femine chì anu avutu prima una microflora patogogica in i risultati di i faciuli facianu.

Hè sempre possibbili d'utilizà suppositori Clotrimazole durante a gravidanza?

Sicondu i struzzioni pè Candele Clotrimazole, durante a gravidanza si ponu utilizà, ma l'attinzioni di e donne hè tutta, prima di tuttu, per a durazione di a gestazioni.

Utilizà suppositori clotrimazole ancu s'ellu ci hè evidenza per 1 trimesteru di gravidanza ùn hè micca permessa. A cosa hè chì stu piriodu hè assai rispunsevuli, perchè hè in questu ora chì l'organi axiale è i sistemi di u futuru babbu sò stati posti. E cumpunenti antibatterichi di u pruduttu medicinali pò avè un effettu negativu annantu à i prublemi di furmazione.

Clotrimazole in a forma di candele durante a gravidanza pò esse utilizata, principiendu u 2u trimesteru. Invece, ancu duranti stu piriodu, anu da esse numinatu da un medico, chì indetta a dosa, a freccia è a durazione di l'amministrazione.

Quante hè necessariu di usà a droga in gestazione?

A menudo, Clotrimazole hè stata fatta in forma di cannili o piluluzzi per inserzioni in a vagina. A dosa più cumuni per e donne in a pusizione hè 100 è 200 mg. A frequenza di l'utilizazione di dràvule hè attribuita ind'a individualmente, depende di a gravità di u disordine, sintomatologia. U più cumune hè u regimen di piglià 1 suppositori una sola ghjurnata.

Introduce una candela in fondu à a vagina. In questu casu, sicondu l'urdinamentu, ùn hè micca necessariu d'utilizà l'applicatore per inserimentu di u supositoriu; Ci hè a pussibilità di irritazione di u cervicu. Questu, à u mumentu, pò purtà à un crescita di u tonu di u miomimentu uterinu, chì durante a gestazioni hè inacceptable.

A durazione di u cursu di trattamentu hè strettu indipindentu, rispittivamenti, l'urganisazione di a malatia. A maiò parte ùn sia più di una settimana.

Chì sò l'effetti secundari chì si ponu accade quan anu candele Clotrimazole durante a gravidanza?

Comu cumincià à dì chì i fenomeni chjamati cù l'usu di sta droga sò rarissimi. A maiò parte di spessu sò stati lucali in a natura, è sò spressi in a rossu di a vulva, l'apparizione di rash, inchieru di u labia, ardente, prucia in a vagina. In rarus cases, e donne pò esse alergii à a droga, chì deve cunsigli mèdico, rimpiazzatu a droga cun un analogicu. Hè bisognu à visità u duttore prestu più prestu.