Patroni Etni

I patti italiani, cumuni à parechji pòpuli di u mondu, sò stintulati disinfettori di robba moderna è accessori per più di una dicada. Un tali ornamentu ùn pò micca impartisce micca un certu modivu à e cose, ma dinò di fà brillanti è memorable.

Patroni è ornamenti etni

A popularità di stu tipu di decorazione di vestitura hè assuciata, prima di tuttu, cù l'espressioni è u lumiunatu di sti patti. Normalmente utilizan combinazioni culuranti catichosi è cuntrastanti, chì facenu a cosa visibile, sottuvintate. Per esempiu, mudeli russi sò spessu realizati in una cumminazione di fiori bianchi è rozi, bianchi è bianchi, è quarchi bianco è russu.

Ricami cù mudelli etnique si ponnu trasfurmà a cosa più simplice in corta. Questa scurdata hè spessu usata per decorate ghjudicamenti diretti, jeans, shirts. Hè nutate ancu chì i mudeli sò permettenu di entre di a ropa in un certu modu. Piuttostu spessu, questi cusì boni in u cuntenutu di l' stile di boho-chic è di paese, a moda di ghjuventù (in particulari a chjamata moda di i festivals musica) hè ancu favore di una dicurazione.

Patroni in u stilu etnicu pò esse usatu per a decorazione di decoru o accessori. Doppu u procesatu, tali dati pò esse usatu in parechje manere, introducennu l'identità in i gruppi di vestiti.

Patroni Étnicas in vestiti

Ethnic in a robba pò esse espressa in forma d'una stampata nantu à u teatru (issa, per esempiu, diversi culori cù u patru "pepini indi" sò populari, altra tendenza rivoluzzione hè l'applicazione di tradizzioni russa di decorazione mantelli è scarpi), è pò ancu esse vistutu in forma di filamenti di ricordu, perli, . Se elettu un tela cun un patronu, hè megliu di rinunzià assai decoru, ma e cose da e materiali naturali (sita, liatu, cuttuni, lana) sò solu di decorarlli è facenu più festivi è insulenti.