Cumu vistinu?

I Hipestri sò rapprisentanti di a subcultura, chì prefèunu un certu modru in vestizione. A so filusufìa hè a libirtà, ntervucale è esternu, micca cummerciale, a mancanza di filosofia di u cunsumu in u modu di vita. A basa di questa subcultura di u ghjovanu hè un stile unicu è vivu è memorable.

A robba Hipster hè una cumminazzioni di marchi di marchi demucratiche (per esempiu, Pull & Bear, Zara) è vendita, è spessu pritatu casu di l'indimuniatu. Una funzione distintiva di sti l'imagine hè a negligenza intenziona. In un vestibulu, qualchidunu cippò avissi avutu i seguenti cosi: mutandine stanciatu (magre), cammisa scricchia, capucine cù stampata , sportivi, stivali, scarpi altri d'altaghja o tacchi, in quantità d'attitudini corsi enormi. Una attenzioni particulari hè pagatu à l'accessori. Pò esse tutti tipi di bundanza brillanti, bandanas, bufalini intricate, ghjuvelli plastichi, mituni brillani o leggings, cappelli, sacchetti.

Cumu vestitu di ghjuvanotti?

Emu nantu à a ragazza è a so vistita. In a so imatge sò parechji culori, preferibile brillanti. Per studià, possi una cammisa cù una stampata interessante è una faglia di trapeziu, per una festa - una cammisa cù un cutu inusual, cumplicatu, denim è calzetti. In generale, in un vestibulu, ogni mutata di l'hipster avissi avutu quasi i stessi cosi comu un zicculu hipster, perchè stu stili accoglie unisex. A so natura di a chjesa pò esse sfasciata cù altosie tacchi massi è eleganti. Eccu sò belli brillanti, bufalini, taggheri, sacchetti baggy, vetro plastica cù un corpu spornu, braccialetti massi è aneddu. A lista pò esse stata indefinitu.