Pedras semipreziosas - lista

I cunniscenze di una varietà di pietre naturali è semipreziosi ùn hè mai più micca superfluvule, postu chì hè sempre utili à esse capace di capisce a petra. Prima, pudete scopre una scelta di novi cose interessanti. E secondatu, sapete chì e pedre pò esse usatu in una varietà di articuli, o ancu in ghjornu di u ghjornu di u ghjornu, è quandu pedi preziosi, cum'è un espressu spressivu brillanti, hè megliu per riservà per a sera. Fighjemu una petite lista di pietre semi-priziosi in quali sò stati urganizzati cù a scala di culore.

Pedras semipreziosas di culore rosso

U più famoso è populari di i pedi rosse sò jaspe, chì hà un culore di rilassante rossu di sangue, cum'è qualchi varietà di granu. In generale, a granada hè ancu spessu referita comi pietre semi-priziosi, ma certi variità sò qualchì tempu cunzidenza prezzu, probabbilmente perchè sò menu cumuni. Ma quì prugne è l'almandinu sò e pietre semiprezii. U primu hè un culore rosu, in quali ci pò esse sfumature di viola o aranciu, cum'è una linea bianca. U sicondu hà un capu senza difettu, è a petra stessa hè solitu cherry o crimson, pò ancu esse cun un slant in una tonalità viola. Inoltre, vale nutà à stu gruppu è carnelian - una varietà rossa-gialla di chiacede. Pudete ancu chjamà rhodonite è kunzite, chì anu un culore rosatu rossu.

Pedras semipreziosas di culore blu

A petra tanzanita semipreciosa hè un culore trasparenti blu zafriu. L'adduzioni cù tanzanita, da a strada, eranu assai piacevuli di l'attrice Elizabeth Taylor . Inoltre, un culore blu brillanti hè a lazurita è l'azurite, ma ancu di a sodalita. Ci hè cunsideratu è turcu, chì, in ogni modu, hè difficiule di chjamà blu, postu chì u culore di sta petra hà longu ricivutu u so propiu nome - turquoise.

Pedras semipreziosas di culore viole

U culore viole ùn hà micca assai pedi semipreziosi. Prima di tuttu, hè quatidu amatistu. Per culore, hè veramente assai vicinu à a preziosa amatista. Hè ancu impossibile ùn spunta micca u charoite - una stonda làrica è i fiori fiori violeta, chì hà un lustrule perle bellu.

Pedras semipreziosas di culore verde

Ma sò parechje ghjente di pietre verdi semitiche in natura. U più famosu pò esse chjamatu malachita, chì hà un culore verdi è culore veru culuritu, a nefrite hè luminoso è l'heliotropo hè una petra chì combina dui culori: u verde scuru è u sangue rossu. Ma solu di queste pietre, ci sò ancu parechji autri chì i nomi sò menu cunnisciutu. Questu andradite green-color verde, grossurolyar bianco-verde, dipozzettu verde cun tonalità marroni è giallu, epiditu è ​​enstatite tonalità marroni-marroni, asciugamenu veramente bella olivine verdi. È ùn hè mancu tutte e pedi chì anu un tinte verde.

Pedras semipreziosas di culore giallu

L'ombra gialla hè ancu assai populari in natura. Prima di tutti, ci valenu à dì Citrus, jacinthe, spinel è Amber, chì anu persu perseguitevuli rossi è espresivu. Ùn pudemu micca ignurari Crisubileu, chì hè distinatu da u so culore verduzzo giallo, corundum, à l'ombra di quale ci sò notechi brunis, tourmaline, è ancu u carnelianu, jaspe è jade, chì pò esse ancu d'ombra è giallu.

Pedras semipreziosas di culore negru

Trà i petri di u culore nìuru in generale ùn ci hè micca preziosu o trasparente, ma e sti pedi si sorpassanu cù u so magnetismu è l'energia. Un rapresentativu di questu gruppu hè agate, chì in generale pò esse di una varietà di sfumaturi. Hè ancu impossibile ùn devi à avè u jet, chì hè ancu chjamatu jaspe nìuru o à l'ambra negra. Inoltre, l'onicci, a melanetta è a morione sò cunnisciutu per u so culore nìuru prufunnu.