Ragazza naziunali di u Giappone

Giappone - un paese di misteri è secreti, a so storia è a cultura cumincianu da i tempi di u mondu anticu. Centu seculi, i vestiti naziunali giudeu eranu fascinanti è sorprendenti cù a so unicitati è l'autenticità.

Storia di i vistimenti naziunali naziunali

U roba naziunale naziunale, a storia di quale copre un periculu enormu, si sviluppa cù u sviluppu di a cultura stessa, tradizzioni, organizazione di travagliu è l'attività di i populi ancient di u Giappone. U costume nazionale di u Giappone hè stallatu e seguenti cumpunenti: netsuke, hakama, kimono è geth.

Cusì, Geta sò sandali fatti di legami rettangulariu, fissati nantu à i so maghi cù l'aiutu di straps chì runanu trà i dintorni. In Giappone, Geta hè vinutu da a Cina è era populari cum'è pratichi ordinarja - in cusì alta cuddana era convenientu per cullà u puddu è seleziunate frutte da l'arbureti, è ancu per vèstinu in u clima inclementu.

Hakama sò i pantaloni nattivi longu è larghezza nazionale giudiziu chì s'assumiganu trousers ucraini - eranu troppu purtati da l'omi in a so rutina ghjurnata.

Japanese kimono

Parlendu di i vistimenti naziunale naziunale e giuvintù, vogliu detta l'attenzioni per quellu elementu cum'è u kimono. Hè statu cunzidiratu un vistitu naziunali da a mità di u XIX sèculu. In prima, e donne facianu kimono, o invece hè stata un micko è geisha uniforme. Kimono hè un vestitu, chì hè strettu da una cintura in a cintura, a larga di l'kimono hè variata. I manichi di mancu hè necessariu più più grossu ca i mani di u so maestru. U kimono hè cunfurzendu à vende è assai praticu. Per u cortu di un kimono sò materiali sò stampati. Kimono accentera solu l'spalle è a cintura, chì currisponde à a nozione di a bellezza di u populu Japanese. A diferenza in u kimono fimmininu è masculine era u largu, di a dimensione, in u modu di riparazione è u disignu di l'attire. U kimono di e donne hè cumpostu di dotze pezzi individuali, è u kimono maschile hè fatta da solu cinque. Damiani cunfirmati ùn si permettenu un decoru chjaru assai brillanti è preferiscenu un bravu scurciatu, e femine japaniusi unmindirie - à u contru. Ùn hè micca piacevule à sceglite un kimono - hè un travagliu forti, perchè deve currettamente currispondenu à a natura di l'avvenimentu, a pusizione in a sociezione è l'statu di u patrone. Nta un quijunò colpi di colpu à u quale - era un chjappu cut da lignu, ghjucatu à u rolu d'un accessori.

E roba naziunale naziunali sò in moda è oghje - spessu ghjente utilizzanu i motivi di u Giappone in l'imaghjini per spencerà a so individualità.