U so vestitu nettu cù calzari bianchi

A cumminazzioni di colori bianchi è nuvole hè cunzidiratu classicu. Una zitella chì a so image hè stata sustinuta in un scopu di cusì di culore ùn sarà mai in l'ombra, a attenzione serà pagata per ella, si vultarà dopu.

A combinazione cù u più successu in questu casu hè un vistitu nìvuru cù calzelli rossi. Questa image hè cunsiderata classica è serà appruvata per una larga varietà di attività in a vita di una donna.

A maiò fashionisti cunnosci micca cù quale è cù quale u calzariu u vestitu nìdinu hè cumminatu. Ma cumu crià una imaghja cù un sapori vermiculate ùn si cunnosce à tutti. I nostri cunsiglii aiutanu à capiscenu stu difficult issue.

U vistitu rougatu cù i scarpi neri

Hè assai impurtante, quandu questi stu vestitu, di sceglie u mudellu cusitu di i scarpe è di vistiti, è ancu per ùn micca scurdà di a cumpagnia armoniosa, capelli è accessori.

Sceglite un vestitu nìttimu chì sfasciassi u vostru figura. Sì i vostri malati sò chjappi, dà preferenza à a fioratina. A cintura completa pò esse spiegata visualmente da un vestitu furnitu cù una cintura o corset. È e mancanza di e gammi pò esse chjucciutu cù una falda longa. Avete nutatu, se porta un vestitu chì sfasciassi i vostri difetti, allura l'imagine ùn salvarà micca oli di moda, senza gioia è senza capelli.

E scelta di u paru ghjornu di i scarpi sò ind'è impurtante. In ogni casu, un vestitu nìuru hè cunsigliu per aduprà calzarii neri altri tacchi .

Sottu u vestu classicu, u casu hè adattatu per i barche di coghju o un mudellu cù un peddlu scrittu nantu à u hairpin. Se l'affiziunatu di u vestitu è ​​riccu in adornazioni o l'ornamenti asimetrici è u draperu, puderete chjappà nantu à i scarpi cun u piuvale ghjuvatu è u pianu.

Un vestitu nìtelu cù sapori vermili pò esse supplimentata cù un cincu rossu largu o strap, un stufa russa, un embrague è parechji ornamenti.