U Museu Nobel


Ùn ci hè nisuna persona chì ùn avissi mai avutu a sappiccà di u Premiu Nobel. Cum'è sapete, a casa di nascita d'Alfred Nobel hè a Suède , è quì hè un museu dedicatu à premiere di u premiu famoso è prestigiosu.

L'attività di u museu

In a primavera di u 2001, u museu Nobel fu inauguratu. Hè situatu à a parte antica di a cità, in u locu di l'antica borsa. L'idea principale di l'urganizazione hè una attività illuminista in questi di e scienzi naturali. Per questu scopu u museu:

Per tuttu u tempu di l'esistenza di u Premiu Nobel, più di 800 persone anu aghjustatu l'onore di riceve u famusu premiu prestigiuu. Portraits di sti persone è infurmazioni brevi di i rializazioni di ognunu di queste si pò vedà nantu à u telefurnu improvisu di u museu. U so passaghju sottu u tettu, chì ghjè micca pocu cumuni per l'istituzione di sta tipu.

Certi elementi di u Museu Nobel

Ùn in ogni locu musei furnisce i so visitanti, in più di u piacè esteticu, l'oppurtunità di rinforzà l'azzioni di gastru perdita. Per questu, u Museu Nobel hà una cafeteria Nobel bretu per 250 visitatori. Quì pudete assicurà un alimentu cumu o un tazza di cafè cù medallioni di chocolatine.

Per capisce ciò chì a guida dice, hè megliu cumprà un lingòfono di lingua russa (audio guide). Per i zitelli è di i so parenti, ci hè un spaziu di zitelli chì si trovanu in "Caccia Nobel" - un divertimentu interessante chì permette a generazione ghjovira à realizà u valore di a scienza.

Cumu à u Museu Nobel?

Cumu ùn esse micca un prublema, perchè Stoccolma hè una cità cù una rete di trasportu ben cunvene. Pudete piglià l' metro (stagione T-Gamla stan), buses numeri 2, 43, 55, 71, 77 (l'empresa Slottsbacken) o Nos. 3 è 53 (Riddarhustorget).