Musei in Svezia

Ippudizanu un vacanze in Svezia , assai turisteri includeu in a lista di i posti chì sianu dispunibuli per visità, è musei. In questu regnu, un vastu numaru di diversi esicuzzioni, galerie, etc., chì serà interessante micca solu per un adultu, ma per un zitellu. Scupriteu chì suviosi musei ci meritanu d'attenzione, ciò chì cuntenenu è induve si trovanu in Svezzia .

Per principià, cunventu, tutti i musei pò esse divisu in categurie. In più di l'arte è musei stòrici, sò assai tali chì sò dedicati à una persona particulare o causa. Ma nantu à tuttu in modu.

Musei d'arte in Svezia

Frà quì sò i seguenti:

  1. U Museo Nazionale (Nationalmuseum) , fundatu in u 1792, hè unu di i musei principali in Stoccolma è Svezia in generale. A so cullazia, allughjata di 3 i chjovi di l'edifiziu, includenu l'opere di artisti famosi com Perugino, El Greco, Goya, Manet, Degas è altri. A più ricumette ricca di pittori, sculture è gravure can easily competing with such eminenti museums di u mondu cum'è u Louvre o a Galeria di Londra. Una di l'òpiri cchiù famusi, cullucatu in u museu naziunali di Svezia, hè un pezzu di a pittura da Rembrandt "A Conspiracy Julia Civilis". In più di u travagliu di eminenti artisti è di pittori di i seculi passati, a cullizzioni di u museu aghjunghjenu l'opere di maestri muderni, è ancu di prudutti di vetru, ceramica è metalli preziosi. Oghje, u Museo Nazionale di Suécia hè chjusu per a rinumette, ma qualchissia di l'esibiti pò esse vistu in diversi esicuzzioni è di galerie sughjenu in Stoccolma, o ancu in l'Accademia Svedese di l'Arti.
  2. U museu di l'arte Modernu (Moderna museet) hè un edifiziu situatu à l' isula di Shepsholm. U museu hè stata abballatu in u 1958 è hà travagliatu i travagli di notte più maestri suecchi, ma ancu artisti d'altri paesi europei è i Stati Uniti. L'exposicion hè urdinatu cù un modu chì unu pò traccia chjaramente u sviluppu di fantasia artistica di u principiu di u XX sèculu à u principiu di u XXI seculu: tutti i travaglii sò colpi in un ordine cronologicu, chì principia in u 1901. Una immubiliare numerosa di opetti d'arti cuntempuraneu hè corona da l'opere di maestri famosi cum'è Dali, Picasso, Leger, Braque.
  3. Malmo Museum of Art (Malmo Konstmuseum) - apertu per i visitori in u 1975. Hè situatu in u casteddu cchiù vecchiu in Svezia, Malmöhus , chì a storia hè assai ricca è interessante: per u so esistenti u casteddu era una residenza reale, un forte, una zucca, è ancu una presida. Oghje, in più di u museu d'arte, ci hè ancu a cità è museu storicu di Malmö . A Galeria di u museu d'arte hè a più grande stampa in Europa di l'arte cuntenutu. Eccu l'opari: Carl Fredrik Hill, Barbro Bekström, Karl Fredrik Reutersvärd, Max Walter Svanberg, Thorsten Andersson. In più di i pittori, in i tribunale sò assicurati i cullezzione di l'articuli di l'articuli è a creatività decorativa è aplicada di l'abitanti di a pruvincia di Skåne.

Musei militari in Svezzia

Diversi musei sò dedicati à affari militari:

  1. U museu di a navi VASA in Stoccolma hè unu di i più interessanti in Svezzia. U so esposi principali hè una navi militare di u seculu XVII, chì hà spegatu quasi sùbitu dopu l'abbandunà u sticcu. Ma serà cunglite per crede chì u museu di una nave serà interessante di un grande numaru di pirsuni. In più di u bastimentu militari stessu, cuntene elementi riguardanti a vita, a custruzzione è a morte di questu fiatu legendariu. Tutte l'esibiti sò sparte in esi tematichi, ùn ci hè un giardinu. U museu Vasa hè visitatu da cintunarii di turisti ogni ghjornu.
  2. U Museu marcu , o mari - u più grandi in Svezzia, dedicatu à a custruzzione navale, navigazione è difesa navali militari. A cullizzioni di u museu aghjunghjenu tali esibuli cum'è:
    • più di 1500 mudelli di navi, da u XVIII seculu;
    • apparizione di navigazione;
    • armi;
    • oggetti d'arti è vita.
    A parte di l'esposizione hè cunversata in una cabina, chì ripite tuttu u tempu l'internu di a cabina reale di Giuseppe III. Esporà sparte cù dedicazioni di e battelli è navi, cartoni. U museu hà a so biblioteca, chì hè a più grande in a biblioteca di Scandinavia nantu à u tema di mare. U bonu più piacevule hè chì pudete visità u museu in tuttu.
  3. U museu di u cisterna è l'arsenale hè a più grande in Svezia, induve l'equipa militaru è l'equipatura mila routi hè cumminata. U museu hè apartu in 2011 vicinu à a cità di Strenges. In a cullizzioni permanente di u museu sò 75 unità di l'equipa militari relative a l'epica da u principiu di u XX sèculu à u 1990. Ci sò dinò esportamenti normale periunale nantu à temi diffirenti, per esempiu, unu di elli era dedicatu à muturi militari. U zitellu in u museu ùn sia esse inturate: spezialmente per elli, hè una zona di ghjucazione induve si pò assicurà à a rota di un auto, entre in una tenda o solu ghjustu. U museu hè una cafe è una buttrega.

Musei dedicati à marchi

I cumpagnia, chì a so storia hà più di una dicada, spessu acquistà ancu i so musei:

  1. U Museu di Volvo - a so esposizione hè dedicata à a storia di u sviluppu di u giganti auto cù a manifestazione di quasi tutti i vechji pruduciati da a marca, accuminciendu à l'anni 20 di u XX sèculu. In più di i veiculi, pudete vede quì un avianu (a Volvo preoccupa una volta hà occupatu à u disignu di l'avutu), è ancu i motori di equipa militari in Svezzia. U museu ponu esse attualmente infurmati è aghjurnatu. Prufessi tutti i mudelli tradiziunali di cultu, ani ricivutu assai premiati, è assai impopulari, cum'è un tandu cumu un caru per i femini, designed by women. In u territoriu di u museu sò parechje exhibimenti tempuranee dedicati à l'altri spazii di l'attività di u giant de l'auto, per esempiu, una mostra annuala dedicata à una regata di vela. In u territoriu di u Museo Volvo in Svezia, ci hè una big gift shop chì pudete cumprà prudutti di bagnate (robba, ghjucchetti, etc.) cù l'etiqueta Volvo, è mudelli cullettivi di carchi.
  2. Museu Ikea - hè apartu in 2016 in Elmhut, Svezia. Hè dedicatu à a storia di u sviluppu di sta leggerja marca di u mobili suec. L'Esposizione sò spartuti in u tempu - da u principiu à u mezzu di u XX sèculu ("Our roots"), quandu a marca hè stata sviluppanta è finu à u presente. Una parti separata hè dedicata à u fundatore di a marca Ikea - Ingvaru Kamprada. In una basa persunale, esistenu espunennu pruvisorii tempuranee, chì si trovanu in a pianura di u bastimentu. U museu possa un restaurant è una buttrega di regali, in quantu parechji pezzi per i zitelli.

Altre interessanti musei

Assicuratevi visitarà quì:

  1. Unibacken . U Museo di i zitelli in Svezia, dedicatu à a creatività è i caratteri di i fichi di cunti Astrid Lindgren. À l'intrada à u museu hà stirmutu a quadra di fàtela da u pavimentu, induve l'hélieli di storii familiarii à parechji zitelli viranu. Dopu à a piazza quì una esposizione cù l'opere di Berg, Niemann è Wikland, chì travagliavanu l'illustrazione per i libri di l'autori. Fate assai interessante per i zitelli è u trenu di cunti, in quale durante i storie di i ghjorni sò intesu in 12 lingue di u mondu (cumpresu russu). Nantu à u territoriu di u museu ci hè un cafè è una libreria induve pudete cumprà una literatura qualita per i zitelli.
  2. U Museo di Danza - una di a più inusual in Svezia, hè stata aperta in u 1953 in Stoccolma. U museu hè dedicatu à a forma di l'arti appruvata. A so cullizzioni cumporta tutte, masks, posters, libri è assai più. Quì pudete amparà a storia di a danza, è in un'agurazione tempurine ammirazione di i performance di l'artisti.