Serpi di Suisse

Parechje crede chì Suviera hè un paese di banci affidanti è urbe qualità. In fattu, u simbulu di a Svizzera sò i castelli medievali. Sicondu alcuni relazioni, ci sò circa 1000 furtizzi nantu à u territoriu di u paese. Ancu hè difficiule di cunsumbenu chì, in un paisu chjuca cum'è a Suvietica, ci ponu esse tanti strutture grandi è majestichi. E più interessanti, sò tutti in cundizione è aghju centu cinthi di turisti ogni ghjornu. Per visità tutti i castelli, una sola vacanze ùn hè micca abbastanza, perchè ogni scursione hè una scogna in l'epica di l'ordine feudali, aristocrático è monarchicu di stu paese europeu.

I castelli più belli in Svizzera

Tutti i castelli sui sò unichi è interessanti in u so modu. Ogni annu incorpresisce u lussu, ricchizza è disignu stranieru di u Medievu. U vantaghju principali di sti facilità hè a località induve si trovanu. In u mezu di i pratiche alpi è pani estendu l'antichi strutturi monolichi. Unu di i castelli di Suisse hè alta in l' Alpi Svizzeri , l'altre - in una isula rocca, a terza di più di a cascata di u Rhine . Hè a biddizza di a natura circundante è a storia ricca chì faci un giardinu à questi castelli interessanti è fascinante.

Se avete furtunatu à esse in Svizzera durante a staghjone di l'estiu, ùn ne serebbe micca missu l'oppurtunità di visità i castelli chì seguenu:

  1. U Chillon Castle in Suvietica, situatu à e costi di u Lavu Ginevra , hè stata custruita in a fine di u XII seculu, ma in u XVI sèculu trasforma in una presida, u prigiunieru più famosu chì era u monicu Francois Bonivar. A storia di a vita di stu monacu inspiraru u famusu poeta Byron per scrive u poema "U Prison Cundin". U poeta stessu visitava u casteddu è tagliò u so autographe nantu à unu di l'arburi.
  2. Casteddu Laufen, cù una cascata in Suviena, hè un famoso edifiziu situatu à i banche di u Rinu direttamente sopra i famosi rinoceronte di u Rine. Ogni annu u 31 di lugliu, un festival di pirotjeschi si tenia accumpagnatu è migliori di luci illuminanu stu postu pittorescenu.
  3. Unu di i posti più pittoresca in Svizzera hè u castellu Aigle . Hè vicinu di documenti di vigneti, nantu à quale hè u pruduttu u vinu svizzeru. Ghjè per questa raghjoni chì u museu Viniche è u Vinu hè situatu in u casteddu di Aigle.
  4. Da igual interessante è bella hè u castellu Gruyère in Svizzera. Comu tutti i castelli, hà una stonda longa è intricata. L'atmosfera di i tempi antichi hè stata priservata finu à questu ghjornu. Perchè, essendu in questu locu, ùn mancà u sensu chì tù stessu sò ripresentativu di l'Europa medievale.

Viaghjà in Suviera , assicuratevi di visità u gruppu di u Castellu di Bellinzona . In u 2000, stu storicu bastimentu hè stata chjamata in u Patrimoniu World Heritage UNESCO. Questa fortificazione hè custituita da trè castelli medievali: Castelgrande, Montebello, Sasso-Corbaro .

Castelgrande di Castelgrande (Suisse) si trova supra un summit rocciosu, cum'è si fendu nantu à a vaddi. Da queste saldanu i mura di petra, chì purtanu direttamentu in u casteddu di Montebello , chì hè cunsideratu unu di i più antichi edificatori in Svizzera. Oghje hè diventatu un postu maravigliu per u museu storicu è archeologicu. U terzu membru di u gruppu Bellinzona hè u casteddu Sasso-Corbaro . Hè nantu à una culletta alta, cusì avà era spessu affaccatu per un lampu. Malgradu u fattu chì i mura di l'estrazioni estenu perfettamenti prisutti, ùn sò micca edifizii medievali dintra.

A staghjunalità di i ghjirandulati in castelli suciei s'aprì da l'1 di aprile. In l'invernu, l'edifizii sò chjusi, ma pudete visità u parcu vicinu à Lugano , induve tutti i viaghjini di a Svizzera sò illustrati nantu à scala di 1:25.