Annu novu in Norvegia

L'annu novu in Norveggio ùn hè micca celebrata nantu à sta scala cum'è in Russia. In generale, in Norvegia, cum'è a maiò parte di i paesi europei, u Natale hè più preziosu. Ma questu ùn hè micca significatu chì l'annu passa pocu corsu.

L'annu Nordu hè accettatu sutta l'auspices di l'enniglianu Jylenissen è u caprettu legendariu, chì in ogni famiglia nantu à u Vespru d'annu abbandunate e bucce. Julenissen, anche parechje à i so culleghi straneri - Santa Claus è Santa Claus - dà i zitelli sò solu ricordati, è cumpone stu missa impurtante nunda à a sola ghjornu. In ogni casu, i zitelli ùn anu micca offensiu, perchè capiscenu perfettamenti chì u vali rispettuvule di fata fatale ùn hà micca forza abbundante per affruntà cù e tutte e tarei in una Eve d'annu.

L'Adulti fà senza rigali à tutti, solu ... cose cumuni ordinali. Anu prisentatu per ognunu comu simbulu di cunfortu di famiglia (hearth) è calidez.

Annu novu in Oslo

In a capitale noruega, u vacanze accumenza cù una festa attiva. U 31 di dicembre, prima di a matina, i Norvegiani go skating, skiing, sledging, snowboard. Tutti i ghjorni passanu cù a so famiglia, più vicinu à a sera aghjunghjenu per famigliali è notte amici (novu, famiglie). Hè cresce chì l'annu novu hè un veru feste famigliali, per quessa, in bars and nightclubs, questa notte festiva è assai poca gente di l'usu. Inoltre, i programmi festivi in ​​i club sò brillanti è memorable. Quelli chì sò 24 anni di età sò particularmente raccultati di assistisce à vedi festivi à u Medalion bar è à a nightclub Sikamikaniko, è u chic program à l'hotel Stratos atraere più sedate invitati.

Quelli chì piace à celebrà l'annu novu in una grande folla à a strada, cum'è una festa grande vicinu à a custruione di u City Hall. Accussì à a mezanotte, i Norvegiani pruponi champagne, congratulate l'altri è diventene u salute culurata sopra à l'edificiu City Hall.

Laplande noruega

Eccu un locu unicu chì vi tocca à visita tutti i diritti chì urdinìanu i visitazioni à Norvegia per u novu annu. Tutti sapi chì Lapland hè a "casa" di Santa Claus. Ma assai pirsuni sapemu chì in fattu Laplandu ùn hè micca un statu unicu, ma una regione etnica divida trà i quattru Stati. In Laplande Norvegese Ci hè l'Scuola di Rignu Herding, u Teatro Saami, l'Istitutu di i Paesi Nordici. Eccu alcuna solo 3 mila abitanti è quasi 100 mila vechji.

Quelli chì vanu à annu novu in Norvegà aghjunghjenu una opportunità unica di scontri i vacanze immubitate di elfesi di fata è gnomes, questu Santa Claus cun un rigalu di renni. U vistimentu di i fugliali, dispunendu ogni annu novu, definite cù a so gustu. L'Adulti avè l'uppurtunità di distanza da u cumbugliu è di l'affullanza, in cunfinisi còmoli, per esse di scucia, motoviertze di neve, di passà a pesca invernale, un bagnu calenzanu, per vede a bellezza di e luci Pudete unisce à a cultura etnica: i zitelli sarà piacevule per cavallu nantu à i frutti di ciucciati, riunioni in a pesta à u focu.

Annu in Tromso

Questa hè una festa spiciale in i cundizioni attuale di u nord. Tromsø hè situatu fora di u Cercle Arctic, hè chjamatu "a porta di l'Àrticu", "Parigintu di u Parcu". U centru di a cità si trova nantu à una chjuca Isula di Tromsay, assai chjucu, pudete ottene u pede. A cità hà un aeroportu, un portu marinu, ma ùn ci hè nè ferroviaria, cum'è a cità hè circundatu di un paisaghju di muntagna. A celebrazione di l'annu novu in Troms includenu un viaghju mandatu à a splutazioni di Santa Claus: paisaghji polari, Lumi Septentrionale, edificazioni unichi più d'un seculu fà, l'architettura pertinenti. U santa Claus stessu si trova cù invitati in a pesta di Lapar è prupone à unisce a festa di tè.

U prugramma di spettacolo in Tromsø hè largu: rides di trineu incubated per Laiki, valdi panoramichi nantu à a cità, scènu è racioni, pesca (mari è ghjacci), i safari di i baleni.