Estonia - attrazioni

U territoriu di l' Estonia hè più modestu è quarchi pari surprisa chì cum'è pudia eserciziunà tanti viaghji boni è posti memorabili. Attrazioni in Estonia sò assai diversi è hè abbastanza difficultu di scrivintari tutti in un articulu. Ma ci sò parechji di i siti più famusi cumpresi in ogni itinerariu turisticu è i percorso.

Tallinn, Estonia - attrazioni

U paese hè chjucu di parechji monumenti architettoniali, da elli hè pussibile di nutà a seguente:

  1. Prima di tutti, i turisti sò invitati per andà à a Cumpagnia di Tallinn . Oghje ferma u centru è u core di a cità. À quell'è tutti i fieri furtificati nantu à a quadra, è i traduttori pusonu e so tende, è oghje ghjè vicinu di parechji vechji custruttivi antichi. Nant'à i canzoni ghjera in regula tutta a data è avete cuncerti.
  2. Alcuni di l'attrazioni di Tallinn in Estonia cuntattenu i parti di l'antica è a nova parte di a cità . Quessi sò duie strade famoso Strette piere è Long leg. I dui facenu un locu. Sicondu a storia, una di i strati era permessa di passà i cumuniani, è u sicondu hà destinatu à i nobili.
  3. Unu di l'attrazioni principali di l'Estonia hè Narva . A struttura data di u 13 ° seculu, quandu u norvedale di l'Estonia era cunquistata è hà sappiutu una necessità per a custruisce è chì puderà prutege a persona in l'insurgenza. A furtizza accupa una zona di 3,2 ettari, u puntu più altu hè a torre Pikk Hermann , situata à una altura di 51 m, offre una vista stunning. Oghje hè un museu storicu, induve l'interni tipici di quellu tempu è, di sicuru, unipochi di esposi sò stati guardati: da bandiere in armi.
  4. Hè impussìtellu ùn deve micca avè un marcatu cum'è Vyshgorod o Upper Town di Tallinn . Si sviluppau nantu à a muntagna di Toompea, quì hè unu di i castelli più antichi è più grandi in u territoriu, cù u stessu nomu. Hè stata fundata in u 13 è 14 seculi, oghji u Parlamentu estanu o Riigikogu hè stallatu quì. In casu, u casteddu hè apertu à i turisti chì ponu visità da 10:00 a 16:00.
  5. U muru di Valletta - hè unu di i simboli di a cità è raprisenta una struttura majestu, erata in u 13u seculu. Hè una altezza di circa 20 metri è hè stata custruita longu u perimetru di a cità per a prutezzione di e invasione inimila.
  6. Casa di a Fraternità di Capicorsi - hè stata fundata in u 14u seculu da u guild of foreign trade. A fratellanza esistia finu à a fine di u XXu seculu, a ghjente hè stata trasferita a propria munità, è l'altru riccu ghjunghjenu hè trasferitu à u museu locale.
  7. A Cattedrale di Dome in Tallinn , dedicatu à a Vergine Maria, hè cunsiderata unu di i tempii più antichi, era cunsacrata in u 1240. Per tuttu a storia di a so esistenza, a catedrale fù ricustruita parechji volte, ma à questu ghjorni sò assai relièghjani sò stati cunservati.
  8. Cattedrale di Tartu Dome - hè nantu à una culletta, nantu à i banche di u fiume Emajõgi. À questu tempu era cunsacratu in onore di Petru è di Paul. A custruzzioni principia in u 1224, à questu ghjornu, i restani di l'antica cantata sò stati priservati. U bastimentu hè stata custruita in l'altru gòticu, hè una di e più chjese in l'Europa di l'Est.
  9. Town Hall Square Tartu - hè situatu in u Vechju Città è hà una forma trapeziale. I edifizzioni chì sò nantu à quì hè un gruppu unicatu architecturale, custruitu in u stilu di u classicismu. I edizii più notu cumpresi l'Art Museum, l'Agljena, a Barclay de Tolly House.
  10. Se considerate l'ochju di Estonia in a foto, ùn pudete micca fallienti di riferisce a cattedrale di Alexander Nevsky in Tallinn - hè un edifiziu unicu architectural, notable per i so cimi neri, chì sò visibles da parechji posti in a cità. U tempiu era custruitu in u 1900 per a raghjunu chì a chiesa chì era in questu locu ùn pudia micca accolti tutti i credi.
  11. A chjesa di Niguliste hè un edifiziu chì si pò vedà da quasi nudda parte di a cità, à dì u so spire negru altu. U tempiu hè struitu in u 13u seculu in onore di u patronu di San Nicola. A so attrazione principali hè a pintura "Dance of Death", chì appartene à a travagliu di l'artista alemanu Bernt Notke.
  12. A Chiesa di San Giovanni in Tartu - custruitu in u 14u seculu, perteneci di unu di i monumenti più preziosi di l'Europa est, custruitu in u stile gòticu. I muri di l'internu è di l'esternu sò stati nichji in quali eranu famosi sculture di terracotta, alcune d'elli hà survigliatu à questu ghjornu.

Partiti naturali di Estonia

I turisti chì vulianu decisà ciò chì vede in Estonia, pudete recommandé pour tourisme à l'attrazioni naturali:

  1. Unu di i lochi più misteriosi in u paese hè u Lacu Kaali . U fattu hè chì stu locu ùn hè micca solu pittorescenu, l'urigine di u reservoir segue a esserà un misteru oghje. Certi scientifichi sustene chì questu hè una traccia da a cascata di u meteoritu.
  2. Trà i lochi più belli in Estonia, u Parque Nacional Lahemaa hè sempre citatinu. Questu hè un grande complexe, custituitu di assentimenti antichi, boni posti piacevuli di natura. I turisti sò invitati à visita l'antichi estates di i patroni è passanu unu di i sette serepiani. Per questu viaghju hè necessariu assignà tuttu u ghjornu.
  3. Unu di i posti interessanti in Estonia pò ancu esse chjamatu l' isula di Kihnu . A populazione di l'isula hè solu 600 persone, chì anu priservatu i tradizioni di i so antenati à l'ora oghje. Sè vo site à prughjettanu un vacanze di Natale, assicuratevi di cunzidiri l'opzione cù un viaghju à l'isula. Molti turisti dicenu chì quistinu nantu à l'isula hè di parechji ghjorni, pudete spirimintà di u sapori locu.
  4. U Parc de Toila-Oru hè unu di i posti più pintoreschi in Tallinn . Hè situatu nantu à a terra di u Golfu di Finlandia, i turisti sò animati à visita in l'estiu è u vaghjimu, quandu hè particularmente bella. In u XIX sèculu, u parcu era pussidia di u venditore russo Grigore Eliseev. Fici custruì un grandi palazzu, chì hè stata utilizata com'è a residenza di u presidente estonu. I sights of the park include l'arbor "Nest de Swallow's", un complexe di sculture di lignu, funtani, a grotto "Silver Stream".
  5. U zoolettu di Tallinn si trova intra i limiti di a cità, ma a so peculiarità hè chì a maiò parte di u territoriu hè occupatu da un boscu. A vista di i visitori sò numerosi spezie d'animali, u nummiru chì anu più di 8 mila. Una di l'attività di u zoo hè a prutezzione di e razi di a fauna. Allura, quì ci sò più di 10 gatmi di u leopardo Amur, chì ghjè à a traccia d'estinzione.
  6. Kadriorg Park - ùn hè micca solu un spaziu pittoresque, ma ancu un unicu Palazzo Kadriorg, custruitu in u stilu baroccu. Hè custruitu da l'ordine di Petru I per a so moglia Catherine. I turisti ùn anu micca solu un passaghju in u parcu, ma ancu visità u palazzu è vedi u so ambientu luxuu.

Attrazioni in Estonia: storia in castelli

Quasi tutti i turisori principali di Estonia sò in ogni modu cunnessu cù a so storia. Particularmenti interessanti pò esse una scursioni per i castelli di u paese:

  1. In a parti sezentrale di u castellu di Rakvere Estonia hè situatu. Avà, pudete piglià un caminu alloghju o utilizate i servizii di una guida. L'atmosfera medievale di u casteddu permette di assicurà tutte l'istoria, è i travaglii numerosi pruponenu turistere per pruvà à prupietà diverse articuli. Hè particulari à interessanti di scinniri à u calvicariu in u scantu di u scantu.
  2. In a cità di Kuressaare si trova u casteddu episcopali più bellu. Hè unu di e pochi chì hà surviu à questu ghjornu in a so forma originale. Questu hè unu di i attraziati di l' Estonia , a storia di quale hè cunnisciutu cù legends è credenze. Oghje, in u muru di u casteddu sò una galeria è un museu articu, è in qualchì volta hè un postu per cuncerti è parechji avvenimenti.
  3. In u corsu di a storia, certi volti d'Estonia anu cambiatu drammicamente l'aparicio. Per esempiu, u Castellu Kiltsi ùn hè micca urdinatu per difendesi, ma hè citatitu in certi operazioni militari. È avà hè una scola parroca.