Chjesa di Niguliste


U marcatu più notuali di Tallinn hè l'antica Chiesa lugana di Niguliste. Hè situatu à u Casque Viejo , vicinu à a Piazza di l'Agljale , è, grazia à l'alta spire, hè visibule da ogni locu di a cità. Per quessa, i turisti chì anu studiatu a capitali di Estonia , sempre pudendu truvà un modu da ellu senza una guida.

Chjesa di Niguliste - description

A ghjesgia hè stata custruita in u 13u seculu da i venduti tedeschi è hè chjamatu dopu à u patronu di tutti i navigatori di San Nicola. U bastimentu hè stata fora di serviziu. Invece, a chiesa cresia una di e quattru ferii di u museu d'arte d'Estonia, attraendu i turisti cù esibiti unichi. A più epica hè a tela di Bernt Notke "Dance of Death", rappresentante u mondu per l'ochji di un omu medievale. A chjesa regula regularment concerti di cantu corale è musice d'orgue.

Storia di a creazione

A chjesa di Niguliste (Tallinn) funnò i paisoli da l'isula di Gotland, presumibuli in u 1239. Un edificu simplice à u principiu di u 13 sèculu s'hè trasformatu in una chjesa di trè nave cun un salottu è erba erba. Ma in a so furmazione originale u tempiu ùn hà micca survivatu à i nostri ghjorni, perchè perspettate di i seculi anu stati custruuti continuamente.

A ghjesgia hà ancu participatu un rolu impurtante in a difesa di a cità, cusì hà servitu cum'è una furtizza dopu à u muru era custruitu. Questa apparizione, in u quale u tempiu apparsu prima di i tempi turisti, hà iniziatu à furmulà à u 14 ° seculu. Duranti stu periodu, a torre uccidintali era custruita, sopra à Tonnellu finu à questu ghjornu.

Hà soru, a chiesa ùn era micca usata per u so destinatu perchè a custruione hè stata completa. Allora, i cummerciale firmonu affare è cummerciale cummerciale, cusì Niguliste pò esse facilmente chjamatu supermecategu medievale. Questi miraculi assuciati à u tèmpiu, ùn finiscinu, perchè questa hè l'unica chiesa chì hà sappiutu di surviglià l'invasioni di prutistanti. L'attività di u monasteru hè stata terminata per l'hostilità in u 1943.

Niguliste hè statu gravemente danuviste durante a Siconda Guerra Mundiali, quandu un focu scuppiava in l'edificu per via di a bomba caduta da i Nazis. Ancu ma a maiò parte di i valori preziosi hà sappiutu esse rimettutu in u 1943, ma u restu era distruttu tutale. I travaglii di restaurazione hà pigliatu assai tempu è soldi, ma era micca spulatu. Perchè in a chjesa Niguliste hà apartu una sala di concerti, è da una rame di u museu d'arte.

A chjesa in u presente

U tesoru principe è l'altru pruspettive sò altare medievali, tombstones e argentu medievali. Turisti chì anu visitatu u Tallinn u 6 dicembre, u 9 di u 9 è u 1 di nuvembre, puderanu vedà unu di i meraviglie di Niguliste, perchè hè questu ghjornu chì apre i porte di l'altare principal, creatu in u 15u seculu.

Prima chì i visitatori prisentanu in ogni magnificenza staggione di legno di Cristo, a vèrgine, Santi è Apostuli. A chiesa chjosa ancu oghje exhibiti chì discrivinu a storia di Estonia . Tutte l'uggetti anu prisentatu cumprate altre tempiu, ma sò riuniti in a ghjesgia di Niguliste. Quandu visitanu u tempiu, avete da cunzidiremintate a pintura "Dance of Death", cù quale parechji leggendi è misteri sò culligati, è vanu ancu à a wall meridionale, induve l'arcu più anticu di a cità si sviluppa - l'arbre de calce. Sicondu a legenda, sottu à l'arburu hè sipatu un cronista chjesa famosa chì hè mortu da a pesta.

À a fine di a strada ci hè una casa di una storia in u quali l'vaghjime di volta hà vintu, perchè e citatini anu temutu d'andà per questa parte. Una copia di a spada chì appartene à l'u vaghjulu pò esse vistu in l'edificiu di l'Agljene . Perchè a ghjesgia hà cunservatu a so ricchezza durante a rifurzione hè duvuta à a prudenza di l'abbati. Quandu un muvimentu in fuddu smashed the catedrals vicini è avvicinau à Niguliste, urdinò à fossu i castelli cù u purtatu. A multitùdine puderia micca supirari la fiscale, gradualmentu a so còllera dissipata, ma i tesori di a chjesa eranu cunservati.

A infurmazione infurmata per i turisti

A Chjesa di Niguliste in Tallinn travaglia in tutti i ghjorni di a simana, solu i luni è marti, è ancu ghjorni festivi. U tempu di visita hè di 10h00 a 17h00. L'orientazione per a ricerca di i turistici di a chjesa hè a cúpula ornate, chì curone u pianu in a forma di un gallone.

Cammisa in Tallinn, pudete cuntrollà u dichjaratu di l 'Estoni - "tutti i strade prublemi à Nigulsita". U prezzu di u bigliettu deve esse spicciatu à l'ufficiu di u bigliettu, perchè per i ghjudizii è i zitelli sottumessi diverse tariffi Pudete visità u museu nantu à u prezzu u 18 di maiu, quandu l'església Niguliste hè aperta à 23:00.

Cumu ghjunghje?

Per ghjunghje à a chjesa di Niguliste ùn hè micca difficiule, perchè hè in a zona vechja . Pudete vede quì per qualsiasi modu di trasportu. In a cità vechja, truvate a torre Toompea, chì si distingue da a so altezza. Se tu pigliate a foca di a piazza di u Palazzu, da quì à a chjesa, u viaghju dura parechji minuti.