Chiesa di Oleviste


U duminiu architettonicu di a cità vechja in Tallinn hè a Chiesa Oleviste, chì in u Medievu Era era u custruitu più altu è hà ghjucatu un rolu impurtante in a storia di Estonia . Per i turisti moderni hè una excelente plataforma di visualizazioni. Un altru nome per a chiesa hè a chjesa di San Olaf, u re di Norvegiana, chì era canonizzatu per cunvertisce a Norvegia à u Cristianesimu.

Oleviste Church - description

L'annu di a custruzione di l'edificu hè cunsideratu à 1267, ma a dicurazione interiuletta fù cumplita in a fine di u XIX sèculu. Alas, ma l'interniore luxu, cum'è a chjesa era, ùn hà micca survivatu in a so forma originale per un incruvatore violentu in u 1820. Si sviluppau dopu à u lampu chjamà u tempiu è hà purtatu à a distruzzione cumpleta di a antica decorazione. Dopu a travagliu di restaurazioni, a chjesa era più largu per 16 m, è l'internu era assai più modesta.

Storia di a creazione

A Chiesa di Oleviste hè stata custruita nantu à u situ di u cummerciu di i traduttori scandinavi è era sottu tutela di u Monasteru di Cistercian Female di San Michele. U tèmpiu dipenu di serve à i mercaderi da a parrocchia hà detti. Da a prima menciónra in fonti storichi (1267) a chjesa hà considerablemente anu crescita.

Dighjà in u 1420, i chieculi chiecati eranu custruiti, è a parti longitudinale hè diventata in una basilica cù pilastru tetraèdrici. Originamenti l'església era Catolica, ma era cun ellu chì a Reforma hà iniziatu. In u statu corrente u altu di u bastimentu hè di 123,7 m è hè unu di elli i marcati principali per i turisti.

In u Medievu, secondu a data storica, l'spire torrau sopra à u terrenu à 159 m, chì attrae lampu. Per via d'elli, a chjesa era creda trè volte, ma cada volta hè stata restaurada. L'ultima capella di a Virgine Maria si aghjusta à a fine di u XVI seculu. A ghjesgia hè custruita in un modu architecturale cum'è Gotiku.

Attrazione turistica Favourite

A Chiesa di Oleviste ( Tallinn ) deve esse u stradale più altu di a cità nantu à a lege. Cap altre edifiziu pò esse supere l'altura di l'spire. Trà turisti, u tempiu hè populari per via di a piantaggera, chì si trova à una altura di 60 metri. Hè cù a vista splendida di a cità sana. A peculiarità hè chì pudete vede u panorama di a cità in tuttu in 360 °.

Ancu i novi distretti di Tallinn sò visibili da u situ, per micca di spiegà l'Old Town o u portu . Ma avè risuscitatu à a cima, avete da esse attentu. A piattaforma hè una piattaforma circatta, chì hè pruposta per esse circhulu in u dizziunariu. Siccomu u passaghju hè più strettu - solu dui persone ci ponu accade à u stessu tempu, hè cunsigliu per ùn prendite è rispettu à l'altri visitori.

Paga per l'ingaghjamentu à a tavuletta di observazione chì avete bisognu à u fondu di l'ufficiu di u bigliettu, dopu chì i turisti anu da vultà una longa stampa per l'escale spirale angulata. Ma quelli chì supraneghjanu tutti i prublemi ricunniscenu una ricumpenza - hè in Tallinn in u palme di a manu. Sicondu a creda, da u situ in un fine ghjornu, pudete vedere i scorni di a capitale di Finlandia - Helsinki.

Hè da sta perspettiva chì i fotografichi unichi è spettaculari sò ottenuti. U rolu di a ghjesgia di a Chiesa di Oleviste hè dinò enormi, cum'è in seculi avanti. U tempiu hè utilizzatu per u so destinazione, ma ancu com'è museu. A Chiesa di Oleviste (Tallinn) unisce à l'altri igrei evangelica. In u tèmpiu stessu, l'entrata hè liberu, è per ghjunghje à u serviziu, avete bisognu di guessà u tempu.

Ma puderete sapè chì u serviziu si conduce in Estonianu. Corre duie volte à domenichi à 10 ore à 5 ore, nant'à i luni à 17,30, u ghjovi à 6:30 è i venerdi à 6h00. U museu opera da u marti à u vennari da 10 settimane à u duminiu à u duie dopu in a sera. Dopu à l'acustica bona, i rendimenti di coralli è di strings è bande di bronze sò spessu fatti.

Cumu ghjunghje?

Per arrivare à a chjesa di Oleviste, avete da ghjunghje à u Vechju Città . Pò esse ghjunghjite cù u tramu à a fissa di Linnahall. Allora pudete cammellu à u tèmpiu di pocu minuti, a so torre serà visu immediatu, postu chì hè cunsideratu u più altu di a cità.