A zitella di 5 anni hà avutu esse u solu guardiastru di dui anonni!

Mentri a maiò parte di u prevene in i preghieri anu disfistatu tutti i charms di una zitiddina carentata, i mumenti più displegiati di quale pò esse solu l'ascense di a matina à u kindergarten, una farina cù lumps è un castigo in a forma di una "confiscazione" di u gadget, Anna pocu da un povimu villinu cinese hà esse u tutore tutale di a so avanna è missela in 5 anni!

Hè cunnisciutu chì u babbu di a chjesa hè statu cunnannatu a prissioni ancu quandu u zitellu ùn era mancu à 3 mesi di vechja. Allora Anna è a so mamma trasfirìu a vigliacci cù a so avanna è a missela in un paese remoto in a remota muntosa di Zuyin in u suduvestitu Chine. Allora, dopu chì a mo mamma si maritò per a seconda volta è hà lasciatu a so figliola di 5 anni per u bonu.

Alas, per l'oghje Anna hè in fattu u guardiu tutru di dui donni anziani, una di quale hà fattu coscima artrite è ella hè stata travagliata da ogni muvimentu, è u sicondu hà digià annunziatu à l'annu 92u è a maiò parte di u tempu ùn hè mancu sappiutu di u lettu.

A zitelletta di 5 anni hà pigliatu cun forza di stu culle insupportable è ùn si caghjà micca culpè da a vita.

Ogni matina, Anna hà da svegliare prima di l'alba, per aiutà l'ammi amministrate i so nutizie è preparanu l'alimentu per elli.

Anna cocu alimentu per a famiglia sana ogni ghjornu!

Ùn avete micca cridutu, ma questu u zitellu di 5 anni hà cullucatu in un taburete annantu è ripigliannu nantu à i so pedi altìssima, per chì ùn pò pudè frize i vegetali nantu à a stufa!

U zitellu hè culinante di vegetali, nantu à u fugliale!

Frà tutte l'altre affari di ogni ghjornu, Anna ùn ùn micca scurdà di a pulita - maneglie u polvere in a stanza è scorri u lettu ogni leve.

Ma più impurtante - una picciutta cumprenni chì a so amammu necessitanu assistenza è u muvimentu, è certi volte à piglià à un passaghju!

I veci di sta famiglia inghitzau ùn pudianu micca indettendu à a vita insufrible di a stima di una picciuttedda è permettenu di vultà à a splutazioni per recicà i verdura per l'alimentariu.

Chjamaru i reportisti, dunque fècenu una storia di l'eroine di 5 anni, ma sapete chì Anna arrispunniu à l'adulti?

Ùn mai s'hè lagnatu d'una zitella complicata o di qualunque prublema! A zitella cuntò à u reporter chì vole chì seguita a cura di e so averebbi ogni ghjornu è i vogliu solu salutà!

L'unicu chì pò causà lacrimi in fronte di un zitellu hè una foto di u so babbu, chì ùn si ricorda di tuttu ...