23 ritratti, familiar à tutti i frati

A maiò parte di famiglie in u nostru tempu, in quale ci hè figlioli - famiglie cù un zitellu solu. Sicura chì nuddu sustene chì questu hè l'scelta di ogni parente, ma hè impurtante chì permettà à i vostri figlioli chì cresce nantu à u so fratellu.

Dopu tuttu, in fattu, parechji zitelli in a famiglia - hè bella, per i parenti è per i zitelli. I fratelli è e soru ponu pudè creà u so propiu cerculu d'amici, sparte secreti è rializazioni, discussanu l'ultimi chismes è avvicinanu cun un pianu di appruvà u mondu. Pensate chì questi opportunità incredibile u vostru "zicchinu unius" mossa, si crisce senza un fratellu.

1. In una grande famiglia, ùn hè mai risata a quistione di quellu chì pigghia a spazzà prima. In una grande famiglia, tuttu hè custruitu nantu à u principiu: "Quellu hè statu u primu à fà, questu hè fattu."

2. Ùn a scurdà di a lotta mundiale per u dirittu di andà in viaghja in u centru di fronte di u carru parent.

3. Ma a maiò parte di spiegariate duvete in u sede di volta è, di sicuru, valerà valurosamente à u to fratellu chì a cintina di cintura di u cinturione hè sottu.

4. Sulu cù u to fratellu o u fratellu pudete fà cumparisce a più nutizie è piacevule. E necessariu à ugualmente.

5. Se u fratellu, o sughjornu, per via di i vostri cosi, aghjunghjenu un "caprettu", pudete pruvate piacè veru. Questu hè pussibile solu in relazioni trà e parenti.

6. È ancu tutti sò familiarizati da a situazione quandu, in una famiglia grande, a mamma ove di u nomi di tutti i zitelli è prima di chjama u liste à tutti. Un hè un miraculu!

7. Scupi di notte di televisiò finisci cù battagghia veri per l'uppurtunità di sceglie un prugramma o di film.

8. E si vene nantu à a lotta in stu lotta, ùn liberate micca u distanza da e vostre mani, perchè u fratellu ùn sia micca cambiatu u canali.

9. Ricurdà quellu sensu chì avete vintu à u to fratellu o so fratellu, è pruvate à calmà.

10 Si in una famiglia numerosa, a me mamma hà compru una cosa spiciale, chì un fratellu ùn deve micca sapete, pudete diventà u zitellu più bella di u pianeta.

11. Hè assai furmatu in scaccià i percorsi di una ricerca di un altru abbinutu di altru ochju chì, si senti u passu avanti di u to fratellu o a so sia, andate subitu in u locu di u crimeu.

12 U megliu rigali in u mondu appartene solu à i fratelli o sisterdi, chì sò diffirenzii in un sensu spumante di umuri.

13 Sulu i fratelli è sapè chì a situazione quandu unu di elli prova di dumandà à i genitori qualcosa impurtante per altru, ma riceve un refiutu.

14. E, sicuru, u momentu terribèvule quandu, da un fratellu o fratellu, hà amparatu chì i genitori vi trattanu.

15. In momenti di l'avete avutu, ùn avete nunda di fà, ma riegghiate u to fratellu.

16. Un momentu maravigghiusu di u parenti di u parenti è quandu l'informazione "secreta" ghjunta à i genitori da i labbra di un fratellu o di a so sorella.

17. U vostru facci quandu chì qualchissia cunfessi chì sò in amore cù u to fratellu.

18. E, sicuru, a to fàccia chì u fratellu hè stata chiatata, ma ùn pudete aiutà, ma divirtenu a vista di sta scena "triste".

19. I fratelli è e soru prefettenu pruvà una cosa nova nantu à l'altri. È a più spessu hè sbagliatu.

20. A vostra reazione emotiva hè indescribable se un fratellu o fratele oghjiece u vostru locu d'esaltimentu.

21. Li dumande di i fratelli è e soru sò sempre satisfied with the exact opposite. In particulare u circondu per l'alimentariu.

22. Invece di tutti i disadvanesses, solu un fratellu è a sœur hè dispatificatu di aiutà in e circustanze più difficili.

23. E, in questu rapportu, ùn hè micca mai un locu: solu una guerra sfondate o amore senza fini.