Waited: creatu una Barbie unica cù proporzioni di u corpu veru

Ùn crèle micca vostri ochji? Infine, dopu à anni d'esistenza di u doll superpasticu, u so analogu era creatu, i paràmetri di quali sò cercati à realità muderni.

Allora pudemu prisentà à a vostra attenzioni a criazione di Nikolai Lamm, una Barbie nurmale cù i prupurzioni di una criatura di 19 anni. A strada, custa 5000 $.

S'è barbie era una picciuttedda verità, dunqua tutti si lamponu u so dettu. Dopu tuttu, sta picciuttia hà avutu una cintura di l'aspirazione in ligna, i peri slender di e gricchi, i spalle steddi è belli zunti. Hè perfettu. In u mondu mudernu, una ghjovana nova hè stata chjamata apposta per vede Victoria's Secret.

Ma sempre, se a billezza di Barbie era reale, questu esse exactu quantu era creatu da Nikolai Lamm. Agree chì hè bella è charming in a so manera.

A so creazione cuminciò in u 2013, quandu Lamm hà travagliatu com'è artista in Pittsburgh. Allora accuminzau a creà un sketch di una doll, chì ellu dicidiu di chjamà "Barbie Normale" o "Lammily". U so scopu principale era di fà una unica chì u corpu seria più vicinu à u veru.

In u so travagliu, Nicolau aduprà a pruporzioni di una ragazza di 19 anni di u Centru per u cuntrollu è a prevenzione di i malatii di u corpu. Allora mudelluu un mudellu 3D di una creazione insosca.

Comparatu à u puparu originale, a nova Barbie hè più bassu, ùn hà micca una cintura pronunzia, un colpu siccu, un cumpostu spicialmente cunsigliu. Hè stata ancu sopra à u pianu cun u so pede sanu (Ghjuventu sempre hà e so puntuale nantu à i so un pedi).

U creatore di u novu dollu stessu chì ancu hà sviluppatu un vistitu è ​​accessori per ella stessu. "Per u mo travagliu vogliu pruvvidari chì ogni zitedda, cù prughjbidzioni nurmale, brutta è senza parechje longa, pò vede stunata", dice Lamm cun un surrisu.

Di sicuru, a dumanda risposta si i zitelli iridu puderà ghjucà cun una muette. A questu, Nicola hè digià risposta:

"Hè u stessu panna fresca cum'è tutti l'altri. E so proporzioni sò solu disposti unipochi. Hè tuttu. Sò sicuru chì e zitellu vuleranu tene una bellezza in u so arsenale di pupu ".

È ùn pudemu più vede cumu chì e donne è i so genitori a perceive com'è un pupu)