15 miniiori spirituali, chì i genitori "miseru" i so figlioli!

Vulete dà u vostru zitellu i migliori ricordi di a zitiddina? Allora hè a vostra inspirazione.

Tutti i parenti anu una ora di u tempu. Prupristà, perchè se per virtù di i zitelli ùn sò micca sempre pronti per avè qualchì infurmazioni, è qualcosa ùn deve micca bisognu à sapè. Iè, è chì altru era ferutu da a fede in Santa Claus o a Fata dentale, se per via, i zitelli eranu curiosi, inspirati è più impurtanti - assai rigali!

Ma tenite in mente chì ancu mentri hè duvutu esse moderatu, perchè se un ghjovanu detective cunvince di l'invenzione regulare, a vostra reputazione serà impauriti d'una volta per tuttu ... Eppo anu truvatu 15 nicissità è simplicità chì i genitori "misucinu" u so ziteddu, ma dopu anu avutu i migliori ricordi di a so zitiddina!

1. "Sempre eru sempri fascinatu da u cosimu. È quandu era sempre ghjovanu, u mo papa pigliò a so stepladder, è finu à chì era scuru, u purtatu à u pirou. Quandu si n'andàimu in casa, hà dimustratu in a finestra chì avia colpu una luna per mè. Uni pochi anni fa muriu, ma ogni lete, quandu mi vede a luna in u celu, ricordate di ellu ... "

2. "A mo mamma hè un spéciale di brainwashing! Tuttu a mo zitellenza hà allughjutu cù un accessu liberu è ancu cunvince per manghjà parechje. Ma e ligne di i ligumi hà deliberatamenti amparatu davanti à mè, dicendu chì questu hè un trattatu especial è pò esse cunsatte solu à u mumentu è po in l'occasioni speciali. E hà travagliatu! Quandu era aghju sei, annantu à u mo aniversariu invece di cake, aghju pridatu à cottura un pappulatu di colti di Bruxelles!

3. "Com'è zitellu, ghjè stupidu di parlà. In generale, ùn eru micca salvatu da mè, è per trattà quandu mi mancava "mancanza", i me genitori m'hà dettu chì in un mesi, una persona hè datu solu 10.000 parole. È hè questu! A parola seguente, ellu ùn pò dì micca fisicu! E in questu momentu, quandu era particularmente parlante, u mo babbu dicia: "Guàrdati, a vostra marca hà digià passatu per 9 000. Avete da pensà à quessa". Pensate chì ùn avete micca aiutu?

4. "U mo papà hà dettu chì, si tendu di una pezza pocu insegnante chì pò cumprà, è a mio endurance hè abbastanza finu à u mumentu chì u so crescenu s'ellu vendu, allura mi cumprà un cani. E si sapi, ognunu i pagliatu è lavatu, è quandu mi scappau à l'scola, u mo babbu cercà una copia cusì di sta petra, solu un pocu più, è u mettilu in u so locu ... "

5. "U mo fratellu ùn avia micca piace di lavà. E i genitori cuminciaru a sapè chì avemu avutu un altru fratellu chì ùn hà micca piace piglià un bagnu è si trasforma ... SARR. Inoltre, ancu anu stampatu a so photo in un album famigliali!

6 "Un camionu di musica spessu passava per a nostra strada, in u quistu pudava esse chjappu. Ma i mo parenti hà dettu chì, si a musica sona, significa chì ... u caprettu hè ghjucatu!

7. "Nostra minzione hà riposatu senza pena di manghjà i pezzi, è per accade in corsu di stu prughjettu utile, avemu avutu l'idea di chjamà" pollo argentino ". Ma ùn durria longa - a me avanna hè vinuta è tuttu pisatu ... "

8. "Quandu eru un picciottu, Dad dicia chì i jucculi criscenu sutta i bunuri in u patiu. È se l'aghjunghje elli allora, in a fine, alcuni saldine à mè. E avete bisognu, avè cresce in un bellu tempu ...!

9. Quandu avemu travagliatu cù Grandad nantu à l'autostrada, hà dettu chì u modu più veloce per sapè chì u numeru di vacchi nantu à u campu hè di cuntà e so peri è divite per 4. Ma u avu era sempre u re di trolling!

10 "Cum'è un zitellu, u papa avia dettu chì ellu parechje pinzelle nantu à i Dalmatini, chì, dopu ad avellu infurmatu ancu di i pezzi artifice nantu à i mariaghjoli. E si sapi, haiu cridutu in certu ... "

11. "Aghju intesu a storia più ridícula cum'è un ziteddu in una tenda. Allora u zitellu di u vignetu era pruibitu strettu d'avvicinà i coconuts. Sicondu l'ellu, eranu ... anu u ova!

12 "Mumu chjappà a porta da noi è ùn ci hà dumandatu di ùn avè l'apertu, cum'è ella hè quì sopra à a porta à aiutà à u papali attaccarà una figura, è pudemu avvicinassi. Damn it, quantu notades si stete sottu à e porte ... "

13 "U mo papà hè un grande fan di u caffè. Appena spicchera 2-3 tazzi di ghjornu, ma ùn era cunvinta ch'elli ponu esse u mo primu vìviu solu in 16. Inutili, hè prutittu per liggi. E dopu in 16, quandu aghju urdinatu u cafè per Starbucks, era sempri nervuu ch'e mi esigaria arristatu!

14. "Quandu era ghjovanu, mi pensavanu à l'affirmazioni di u mo babbu chì a TV splende, se aghju pressu u buttone nantu à u muvimentu. Quandu aghju cresce, anu più buttali pietate. Ma un ghjornu, per curiusità, aghju pressu è ... truvaru quale eranu i "camini porn" darrere di elli!

15 "Nostra mamma era ghjustu brillanti! À u zitellu, hà dettu chì i marroni M & M'S ùn pò esse - sò fatti solu per adulti. Opèmosu è hà datu tutti l'armaruzzi marroni. Avà avemu aduprà noi ... "