Questa struttura tocca l'amica incridibuli di u fratellu per a so surella vi farà chianciallu!

Unu di i caratteri principale in sta storia hè un figliolu di 13 anni, Anthony, chì purga da a depressione. Quandu u disordine mentale mette, crede à mè, un omu pòveru ùn hè micca malatu ... Hè difficili per ellu serà sempre alegre è surrisu.

Hè u tempu di parlà di u sicondu caratteru principale, o più preferitu l'heroina. U so nome hè Belle, in fattu l'Anabelle, ma a ghjente li piace quandu chjamanu u nome di a so princesa amata. Hè 5 anni è ella hè a sughjera di Antoine. Hè un veru suli, ella sempre voli corse in un locu, si trova assai in un locu. Hè una zitella, sorrisu, un ragiò di sunshine. Hè stata dispunita da a so ghjente chì, duva vanda si vene, trova l'amichi in ogni locu. Ma Anthony hè u megliu amicu per ella. Tra d'elle ci hè una rilazioni strapata chì, ùn importa micca quantu ellu ùn era micca, cù a so anima assicurata chì sempre hà sappiutu sparisce a bughjura, chì a volte l'envia da l'internu.

Antoine è Belle hà cinque più fratelli è frateli. Ma sti dui è i ghjorni ùn ponu micca vive senza l'altri. Ellu mira pelle cun ella. Patineghja cun ella nantu à un skate, è in a notte si mette à ochju. Eccu dui sò u so pocu rituali, aiutannulu à guardà un sonnu di i soggetti. Allora, Anthony ogni leve, cum'è s'eranu la punta di Belle cù u polu magicu. Tutti cridinu chì pruteghja da i pesi pesci.

L'idea di creà una retazioni fotografica pocu per a mamma, Anthony è Belle, vense dopu à u nascita di u so 7 babbu. Mentre a donna avà stante, adora i cartoons di Disney, è cusì vulia cura di un vistitu eleganti, motivendu à perdita di pisu. Allora, in u situ, Anthony vide u vistimentu di u prince. Dopu da quellu ghjornu, hà campatu da u pensamentu, cum'è s'ellu avia creatu per fà realizà a realtà. "Li dumandai se puderia cumprà u vestitu di u prìncipi per ellu. Dice ancu chì vole urganizà una riserva di foto fabulosa di Belle, "a mamma hè a so mamma.

U pocu tempu u costume di u principale muntagnolu era riunificatu à i guanti bianchi è i scarpi neri. Allora comprenu un vestitore charming per una principessa petitezza. "Ùn avete micca cridutu chì a so meraviglia era quandu, micca solu l'Anthony intrì in l'abitazione, ma u prìncipe di u conte di Disney favurevule predilettu, è hà datu a Bianca in biancu un vestitu bonu. Aghju dettu à a mo figliola chì era u nostru regalu anniversariu. Avemu cambiatu a nostra robba rapidamente è andonu per una sessione di foto in u locu locu, "a mamma hà avutu cunglinda i so ricordi.

Hà aghjustatu chì sta photo session dà un mare di emozioni incredibili, momenti memorabbli è i reculse più brillanti. Anthony, durante u cambiamentu di posti, porta u babbu in i so braccia, perch'ella ùn stufa nantu à u so putu. A zitella s'assied s'assumiglia una veru princesa è hè difficiulmente imaginate quanta felice sò sti dui.

Antoine hà constantement cingularu a so surella. Bell si hè inneggiatu dopu chì era u primu rigalu chì hà avè ricivutu. "À a fine di a sesión di foto, davanti à l'mo occhi, ci eranu lacrimi di felicità, lacrimi di gioia. Sò cusì cun orgogliu di u mo figliolu, perchè ellu hà un core nobili. Sò assai orgogliu chì ùn ùn permettenu micca diprissioni per piglià da ellu momentu d'aligria è di felicità "- dice mamma di i zitelli.