Malati di dolce cherry

Juicy and sweet cherries sò amati di quasi tutti l'adulti è i zitelli. E, sicuru, ogni patronu di u territoriu piace à avè u so propiu cherry tree. Ma, sfurtunatamente, per crecià un cherry - a cumpagnia hè assai complicata, perchè pò esse affettata da una quantità numerosa di malatie è peste. E maiò malati è i pesti di ciliegie dolci seranu discututi in u nostru articulu.

Malatii di u cinghiale è u trattamentu

Chì malatii anu u dirittu di u fruttu di cinghiale?

  1. A maiò spessu, u dolce cheri pesa d'una tale affliction com coccomytique . Appressu cum'è petit (à 3 mm) spots marroni, in u primu singulu, è da funzione à un grande spaziu. À a parte di u fogliu affettatu, una palora caratteristica, bianca o rosa, apparissi. Comu u risultatu di a malatia falla da l'àrburu, cumincià à scuppiari cchiu antichi prima di l'u tempu, perchè chì andava in invierna, hà debilitatu è ancu di morte. L'agenti causativu di coccomicisi hè hibernatu in foglie caduti, à traversu quale infruenza più.
  2. Una altra malatìa seria di a dolce hè u cancellu bacteriale di i frutti di petra . U canciamentu di bacteriu tutti i tessuti di l'arbre, è porta à a morte cumplicata o parali. Cù a forma transiente di cancru, ancu un ghjovanu àrbulu sanu pò esse stufa finu in quattru ghjorni. Quandu a forma hè chronicu, l'arbre si perdu parechji anni. L'agentu causativu di u cernivanu ci induce à i tissuti di l'arbre per attraversu fraschi nantu à u corti, purtatu da una pianta malata à una sana da u ventu, cù l'acqua di acqua di pluviariu o per una ferramenta di giardinu.
  3. Hè abbastanza spessu per affettà a dolce cherchez è a klyasterosporiosis . Sta maladizioni manifestu in a forma di rossi spuntrati bianchi in i foglie è di e manciari secchi, funesta di e funghi. I boli chì anu influinzatu da a clysterospoleria impidiscenu a so criscenza è perde u so gustu. L'agenti causativu di sta maladie hibernatesu cum'è miceliuni è cumincià à crescenu attivamente in a primu muvimentu, affettannu tutti i pianti novi.

Metudi di cummattimentu di malatii di dolce cherry

A lotta di e malatie di i dolci dolci hè stata manera:

  1. In u vaghjimu, in a preparazione per invierte, hè bisognu di purificazione di l'arbre à tutti i zoni in a zona affettata: tagliate i rami seculati, sguassate i casci di a cortezza. A scorchera, u ramu è i foglie fallenu devessenu avè riccuati cù cura è cuminciatu, è a terra sottu à l'arbre - di scavà.
  2. In a primavera, i zucchetti di l'arburi sò stati blanchivi cù l'aghjunzione di sulfate di cobre.
  3. Sì i rami di secura si trovanu nant'à u ghjovanu cherry, si deve esse tagliatu quandu puderete, si ritira da a zona affettata 8-10 cm. Sezione di branche immediata immediatamenti u puttilu di giardinu.
  4. L'utente di giardinu per a poda à l'arburettu deve esse disinfettatu da 5% formalin. Un pezzu di terra dopu l'arriniscitu i morti di l'omi di cancru, deve esse descontaminati, scatterannu nantu à a so superficia di chiachlegi di cloru in una cantità di 150 grammi per m & sup2. Dopu a scumparuta, a terra hè lavata in u locu o digie.
  5. Se necessariu, in a primu mannata, u 1% DNOC hè spulatu contru i patogeni inverndu.

Peste di i ciliegie dolce è a lotta contru ad elli

In più di parechje malatie, i pirasi soffrenu diverse pesti . Unu di elli hè a mosca cherry, e larvigli di u quale distrugge e foglie di u dolce. Un altru pesti è elefante di ciliegie, manghjò i foglie, i frutti è i fiori di ciuri. A vola di cirece si fuma a causa di u vermiculate di i dolci dolci, è l'fruttu agriculu dà a cortezza di l'arbureti. A lotta di e pesti pò esse spraying arburi di bonu Bordeaux cù l'acqua di cavallu. Per u salvatuggiu di l'arburei cunnuscenzi, aghjustemu macari chimichi tòchi: tiofenita, fostiol, Bi-58, etc.