Honeysuckle Edible - Cultivazione è Zoccu

Dopu qualchì tempu in ghjillani, u crescente di a zingara hè diventata. U fattu hè chì sta pianta ùn hè micca solu un bellu arbustivo ornamentale chì hè stata utilizata per decorate carrelli è arburi. Honeysuckle com'è alimentariu hè un fruttu uleccu tutale urente, chì anu un gustu dolce è agrìbile agradable è un altu cuntenutu di vitamini è propieture curativi, chì permette a pianta à cumpetenu cù i beneficii di e blueberries è i zarzamora, è ancu sopra. Hè per quà parechje persone vulete cultivà l'arburetu nantu à a so razza, invece di passassi in i boschi in circerca di baga o cumprà in u baziu, pinsannu di l'amica eccellenti di u pruduttu. Inoltre, a pianta hè abbastanza senza pretensioni è ùn ne ùn esiste un esercitu specialu. Ma sapendu di e peculiarità di cultivà è cura di castagnaru comestible - questu, sicuru, hè necessariu.

Plantendu zucchetti cum'è edili

Prima di cultivà a zucchetti cum'è edible hè impurtante selezziunà u locu. Siccomu a pianta hè megliu u photofílica, un locu perchè avissi a essiri scigghiutu solari. L'Ombra è l'arbusti aghjustatu ùn hè micca chjude, è di chjudi è secchi o aranichi. A zucchetti puru crisciutu pocu nantu à i colti.

Circà quandu a pianta à a zuccara comestiva, e so piantini sò più arradicati in u vaghjimu in u sittembri, anche in u primu pranzu è in u mità di l'estiu, a pianta hè ancu pussibule.

L'arburi d'Honeysuckle sò posti à una distanza di 1 m di l'altru. Prima, hè necessariu excavà un fossu di pidagogalu di 40 cm, è aghjunghje una mezchemu di humus, fustu di lumicu è superfosfatatu . Dopu à quessa, una piaghja hè inseritu à u fossa è sottucartita cù cura, senza scurdà di pisà a terra per u troncu. Sughjettu solu per aduprà l'arbulu incù l'acqua è cogliu cun di terra secca.

A strada, assai ghjardinati cunventi pruposti à cultivà almenu 3 varietà diffarenti di cilestri edificanti nantu à u situ per migliurà i pruduzzioni gustativi di i so frutti, cum'è a pianta sottuponghje a polinizazione intellettuale.

Cuscenza per a zuccadori edible

Cumu l'anu dettu, l'aviziu ùn aduveranu più cura. Hè impurtante di acqua di a pianta à tempu (1-2 buckli per arbulu), in particulare in primavera è estiu, mulch the soil e ripigliatu da i biscotti. Honeysuckle è l'alimentazione sò dumandati, chì si tenenu qualsiasi de duie à trè anni. In a primavera, quandu i capulavori firanu in u ramu, humus, manure o urea sò aplicati à ogni machulu. Ma in u ovu di lughaille ci vole à cinni.

E staghjunalità comune pò esse realizatu da l'età di sei in u vaghjimu o prima primavera. Removedu malati o branche marchitiu, è i ghjacciani ùn anu micca toccu - chì i nodi sò fastened. Per l'arbureti à l'età di 20 anni, hè cunsigliatu per rejiminate a poda à un livellu di 50 cm da u livellu di u livellu.

Sè avete bisognu di trasplante l'eterea edible, pò esse pruduttu in u vaghjimu per l'arbusti, almenu 6 anni, chì anu digià descaratu e foglie.

E maius di e malatie chì pò manghjà in casu hè ulegi, spotting è phytoviruses. In regula, u trattamentu principali si tratta l'arbulu infettatu cù una suluzione copper-soap o una mezora di Bordeaux .

Cumu spiegà ligna di ghjacciu?

Forsi a ripizzioni ediziosa cumunitoria di cuttings, sementi, capi è a divizia bush. U più efficau hè u primu mètudu. Per travaglile scumuli di a zingara chì pudite esse com'è alimentu, o quandu i primi frutti apparse. Dopu a selezzione di rivolti spurtivi strazianti, sò chjusi. Per i scurbi, a parte mediata di i fiaschi hè adattatu. Hè da esse chjapputu in a 10-12 cm è cusì chì in ogni cuttu sò parechji riins e fogli. Cuttings sò inseriti in un dispusitore cù una mezora di torba-sabbia in un invernamentu. Settembre i pomi pò trasfurmà in u locu.

Se parlamemu di cumu cose in razzi edizzionali di a farila, in a primavera à a fini di aprili, hè necessariu d'impunia u forte risplendimentu di un annu à a terra è caghjà cù a terra cù humus. In u vaghjimu, quandu i stati sò stati radichi, ponu esse trasplante. In u metudu di divider l'arbulu prima di a primavera o tardu in u lettu, 3-5 studi di l'estiu sò scavati è divisu in parechji partie, appressu posti.

E semu chiechite hè stata pianta in primavera in una casula chjuca cù a terra è coperta cù una schiera di terra di 2 cm. Ancu à l'emergenza di e ghjunghje, u cuntinuu deve esse cuparti da una film. In u sittembri, i pianti pittati in u locu.