Riproduzione di currant avec cuttings in spring

Arbuli di bavi pianti, cum'è pasti, ùn passanu micca assai. In particulare se cultivate varietà diffirenti: rossu, biancu è biancu. Per a priservà caractères specifici d'espezie, hè bisognu di usà u metu vegetativu per a propagazione, per esse, e tingdi.

In questu articulu, discurremu a manera di pruduce a currantata cù stagioni in a primavera, chì deverà esse nutata annu durante a pianta d'altre spezie.

Riproduci vegetale di currant in primavera

L'impiegazione principali hè di preparà appruprià u materiale di santezza (i.e. cutouts) è preparanu u situ di pagamentu.

Per fà scelte di e sciculi, si deve esse postu in un locu chjucu induve ùn ci hè nunda di acqua subale. U tarritoriu deve esse fertili, per questu, in u spaziu selezziunatu, cava un fossa, fate abbius, humus è una frasca. Dopu quì, duvete l'acqua è pudete attruvaranu l'atterrissage.

Per fà cresce a currantia in a primavera, pudete adupiscenu cuttings verdi o lignificati. U primu bisognu di più di 3-4 volte è lasciate in un invernu, ma permette di ridurà a piantula di pesti cum'è un arocu è un gallu falatu è u vetru.

Sicondu u tipu di l'arbusto, i cundizzioni di e cugliera è e tecnulugia di cambiamentu di pianta. Fighemu cun elli in più dittori.

Riproduzione di currantia nera in primavera

I scurti lignificati di currantu nìuru sò preparati da sittembri à mità d'uttobre. Trimate oghje sianu da i prudutti di primu pruduttu di ramificazione o radicali. E rami di corta hè megliu fattu in a mattina, è dopu in l'ombra per dividite in cuttings 18-20 cm longu cù 6-7 capulizzi.

U cutuglu hè ridduutu à 1 cm sottu u ribellu à 45 ° da u latu oppostu, è a cima 1 cm più di u mari. Dopu à u cuteddu, si deve stà accunciatu in u compartimentu di u frettu.

Immediatamente prima di cultivà in a primavera, i tagliati sò stati scumpressate, u cutugliano hè aghjurnatu è situatu in acqua per 1-2 ghjorni. Plantenu in fille di 70 cm ogni 10-15 cm. Purtate nantu à u pianu devendenu esse inclinati da chì 2 rizzi stavanu quì nantu à a superficia di a terra. Dopu à quessa, a terra nantu ad elli sò stati cuddinati è reguli.

Duranti u primu annu, ciddi chì si sò stati pruduciuti anu rivolti abbundante, rinfriscante è scorrini di e rutti. Sì tuttu hè fattu bè, in seguitu l'annu dopu, i mudievi pussibuli pò digià trasplantatu à un locu permanente.

Riproduzione di grolatina russa in primavera

A gioiellu russu multiplica un pocu più difficili chì l'aranciu negru, ma cun l'abordazione ghjusta à questa materione, qualcosa hè pussibule.

U pianu optimu per a preparazione di stagni di gricini rossi hè u primu dui simane di l'aostu, quandu e fegate si mette un state di reste.

Trimati chjudi di ghjente rami lignificati, almenu 20 cm longu. Anzientu à stenderu in a primavera, ci anu prisentatu in a frigorifera, chì pusendu u fondu in a rossi umiti è u filatu di l'alimentazione.

Cumincià à raghjettate e cuttuli cullighiti sò state in Marzu o iniziu d'aprili. Fate megliu in l'internu o in l'urpay. Per fà questu, un cuntinuu cù una altezza di almenu 30 cm, à u fondu di u quale hè necessariu di pudè usterà a drenaje, deve esse usatu.

Prima, i scontri duveranu esse rinuvatu in u fondu è satu cù l'acqua, u mette per un massimu di 30 minuti. Per ottene i pianti, abbanduneghja solu i primi capulmani è sguassate i restu. Dopu à questu, a palevule à u fondu di u cutru hè fatta cù diversi stuviglii lonzitudinii à 2 mm di prufundità è 3 cm in longevuli. Hè necessariu per accelerà u crescitu di i rootlets.

In un sògua humedeatu, u pegu deve esse fatte cù un pirtusiu è un foddimentu inseritu in questu, da quandu sò chjusu cù a terra. Sulu solu 2 rinosus sò lasciati sopra à u livante. Dopu questu, u zizianu deve esse spartu. Sposite in a terra aperta serà pussibuli dopu chì credi veramente durata durata di 5 cm.

A ripruduzione di scurtti bianchi in primavera hè realizatu di listessa manera cum'è russa.