Untu novu in a kindergarten

Una di l'attività principali di i zitelli chì assistenu in l'istruzzioni educativu pre-sculiche (kindergartens), in tutti i gruppi di età est drawing. È per esse stimatu interessu in stu tipu di classi è cuntribuiscenu à u sviluppu di u prugramatu creativu di u zitellu, hè cunsigliu per utilizà metudi novi di tradiziunali di disegnu.

Grazie à l'imaginazione di i educatori, ci sò più e più novi tipi di tecnichi di scrittura tradiziunale chì pò esse utilizati pè i zitelli à u DOW.

Ci hè parechji ricunniscenza in quale gruppi di kindergarten quelli tipi di dibuppu non tradiziunale sò megliu aduprate usà.

Disegnu pocu in u gruppu più chjucu

Siccomu i zitelli di età di età preghje più chjucu, principiatu solu per acquistà micca un disegnu tradiziunale, in a classa, hè megliu cummincià acquistendu cù e tecniche simplici: u travagliu stampatu.

Hand Drawing

Per esse lezioni, bisognu di u duminiu biancu, i scarpi, di i pinturi (gouache o da u dettu), una tela o un tissutu per asciugà e mani. L'essenza di stu disignu hè chì l'usu di a manu è e so piezi in u cuntu di u pezzu chì abbanduneti i so stampi, scuprite interessanti: una fence, un sole, un erizo, o pudete stampà stampà cù u dettu.

Travagliu cù un stampu

I figlioli sò assai piacevule à qualcosa à stampà, affinch'elli felice l'avè scrittu di a figura chì vulete. Se si vulete, sse cose accadèmuli in i dati necessarii.

Disegnu in u gruppu mediu

Duranti stu piriodu, i zitelli continuanu aduprate cù e so mani, acquistà di u disignu è l'impronta di varii suciali (foglie, schrapini di cuttuni, filu, etc.), a tecnica di cuddinu assai.

Stampa

Pudete aduprà: gomma spuma, carta arrugata, scuma, foglie, cottachi è assai più.

Hè pigliatu: un oggettu chì abbandunà l'imprint impegni, un catu, un gouache, un pad padore di spina fina, u carta bianca.

Mètiti di disegnu: u travagliu in i zitelli hè acquistatu da u fattu chì u zitellu sughjettu l'ughjettu à un cuscinu impregnatu di coffè è poi appiicanu una impressioni nantu à u paparu bianu. Per mudificà u culore, deve timperà u stampellu è cambia a tazza cù a pintura.

Nitcography

Pigliarà: filu, pepite, tazza, gouache, u pittura bianca.

A tecnica tècnica di scrittura hè assai simplice: u zitellu finisce un pezzu di carta à meza, applica u culore selezziunatu à u filu, a prossimità in un latu di u papiu, è u sicondu copre u cima, è poi vaghjime boni è rende rapidamenti u filu. Quandu a foglia hè aperta, ùn hè ottenechja alcuna imagina, chì pò esse finita à l'imagine fida.

A tecnica di cumbuglià cù un cepillo duro

Avete bisognu: un cepillo, un gouache, una pannella bianca cun un contu fattu sculpite.

Mètichi di disegnu: i zitelli faci da l'uvedu à u dirittu à u cuntinuu di u disegnu di u disegnu cù un pinnu senza spiccà un spaziu biancu entre elli. Dentru u cuntouru ricivutu, i zitelli sò dipinti cù i stessi pugliesi, fatti in un ordine arbitrariu. Se hè necessariu, u scrittoghju pò esse finitu cun un sbagliu raspberry.

Disegnu in u gruppu più anticu

In u gruppu più vechju, i zitelli sò oghji acquisto cun tecniche più complexi: raffiante cù sabbia, bubbles di sabbia, scorciante, stenciling, monotipi, plasticine, intruduce acuarelare cù crayon di cera o una cannila, spray.

Dove in acquerelli nantu à candileri o crayon di cera

Piglià: crayon di cera, una candela, un densu prugramma biancu, acuarelali, raspalli.

Mètimu di disegnu: i zitelli i zitelli di crayon di cera o una cannila nantu à una pana bianca, è pustate di tuttu cù l'acuarela. Un disegnu chjappu cù crayon o una candela sarà biancu.

Monotipu

Pigliarà: carta bianca, sbaglioli, pittura (gouache o aquarelle).

U metudu di disegnu: i zitelli diglienà una foglia bianca à a mità, nantu à una parte sculacciate a mità di l'ughjettu attribuito, è a volta a volta di a pianta è hè sbucita, perchè chì a tinta siccata hè stampata nantu à a siconda mità di u fogghiu.

Kleksografiya

Pigliarà: una pintura liquid (aquarelle o gouache), un capelli, carta bianca.

Mètode di disegnu: u zitellu, scrivintendu a pittura nantu à u pezzu, da una certa alte ghjunghjenu in u centru di a foglia, u cartulare torna in direzzione diffusa o sopra à u goccia resultanti. A fantasia avà dettu chì u zoppu pareva.

A urgenza di u ghjocu non tradiziunale in kindergarten hè chì stu dibussimentu pruvucà i zitelli solu emozioni positivi, perchè i figlioli ùn sò micca teme à sbaglici, diventenu più confiante in e so capacità è anu un vulete di pittura.