Monster High Dolls - falsificà

U peccatu simpaticu Monicu Hai di una seria di caricatura di i vampiros induve i nuzione di pupi, cum'è pruvistu è dolci ghjuculi, causatu sbalurdimentu trà i genitori è i psiculoghi è di i tempi muderni immensamenti amati. Modu, brillanti, sprissivu, detallatu, micca similari à l'altri - questi parenti ghjovani di famosi famosi stimulanu u pubblicu è partianu indifferenti. Comu tuttu populari, suffrivanu un certu destinu - counters, storefronts, pagine di ecelluzzi online pienghjenu i fakes per dolls Monster High. Per ùn sputà l'umore per sè stessu è u vostru zitellu cose una falsa, bisognu di sapè per distinallu un Monster High altru.

Determina a falsità per l'embiu

  1. U prezzu . Comu cumincià a cura di u prezzu - ùn avemu micca parlatu di figuri specifiche, varià, ma u fattu chì l'uriginale ùn ponu micca costu cum'è un pupu ordinariu hè micca ambiguu. In ogni modu, quantu u custituitu di u Monster High falsificatu, hè dipende di a so qualità, è l'falsificazioni sò spessu caru, perchè u prezzu ùn ponu esse l'unicu benchmarku.
  2. Fabbricatori . U sviluppu di i caratteri di Monster High appartisce a cumpagnia Americana Mattel, ma sò micca pruduttivi in ​​America, ma in Cina è l'Indonesia, perchè a produzzione chinesa ùn hè micca u mutivu di scetticismu. Hè impurtante prestu attenzione à u codice di barcodeu, tutti i prudutti di Mattel sò u codice di fabricatore unicu 46775. Si altri figuri sò nantu à a scatula, questi sti muntagni Monster High sò falsificati.
  3. Titulu . Qualchì altru nome chì "Monster High" dici chì i pupi sò falsificati. Avoiding problems with the law, crafty manufacturers fantasize as much as they can - Monster School, Monster Doll, Monster Hig, etc. In u boxu u nome di l'eroine hè mandatu.
  4. A box . U stessu embiu di u puparu originale sempre una forma asimmetrica interessante, mentri falsificà sò più spessu vindutu in caseddi rectangulari. Inoltre, l'embiu ùn pò micca esse cumpletu di plastica, e dapoi i pareti latte sò fatti di carta, è solu u plasticu da u plastica.

Determina u Monstru di Monster in u doll

  1. Hinges . Una funzione distintiva di i pupi hè a so flessibilità, chì hè creata grazia à 11 pedichi. Di sicuru, ci sò di falsificà i tumbini di Monster High, perchè anu generalmente tene parechji volte. L'urigginali originali in i spalle, in i coddi, in i malamenti, in i ghjinochje, in u collu è duie più: i zitelli - nantu à i maghi, i picciotti - nantu à i turmidi. Inoltre, i Monster High dolls, chì sò falsificà articuli, sò più tosculi è ùn sò micca disputibuli in l'elefantà di i prototipi.
  2. Cummerciu . Stu rapprisintanti di munàstenu havi un altu di 25-27 cm, rapprisentanti masculi - 28 cm.
  3. Color . Ogni caratteru uriginale hà u so culore di pelle distintu, per esempiu, Claudine Woolf - Swarthy, Laguna Blu - cun un tinte blu, Frankie Stein - assai pallidu, ma i falsificatori ùn sò micca sempre in quelli dittori. Inoltre, ancu i baziali falsificati chinesi di Monster High sò spessu revelanu chì u culore di a testa di u caratteru hè distintu da u culore di u corpu.
  4. Form . Ancu s'è i fabriziarii di u falzuni dumandatu nantu à u colore originale di a muverta, ùn anu micca sempri l'oppurtunità di ripetiri a forma di a faccia di ogni bellezza. Di genere, i falsificati sò tutti in u listessu modu, mentri l'uriginali difende in individualità.
  5. Ropa . I vistimenti di moda di ognuna di i muntagni sò u so propiu stile è i schemi di culore - Draculaura prefiere rosa, Cleo de Nile porta l'ornamenti orientali, ma micca li dolls falsi raramente segunu i reguli.
  6. Accessori . In u primariu Monster High packaging Ci hè un diatu di un caratteru è un attellu especial, chì, sicuru, senza falsizzi.
  7. Pets . Ogni panni Monster Hai hè un patrone di una certa mascota: Cleo de Nile pussedi una serpente, Dews Gorgon hà una rata, Klodin Wulf hà un gattu, Draculaur hà un bat, Laguna Blu hà un pisci, Frankie Stein hà una cucciola, Gulia Yelps hà una ottaccata . Falsifiers pò cunfundà o ancu mette l'animali "da una altra opéra", per esempiu, un poney rosa.