Ccà cù robba

Li picculi zitelli, in regula, mustranu assai interessu maiò à i trivialidadesi di u solidu ordinariu cà à i ghjucati. Mamma, sapendu cusì, pudete aduprà per u sviluppu ghjuculi cù u zitellu. Tali lezioni sò bè, perchè u zitellu sete i so interesse nantu à i sugetti è duranti u ghjocu serà capaci di sapè qualcosa di novu per ellu stessu. Ci hè una altra venta di l'usu di trivia di casa in i ghjoculi: mancanza di costu. In questu articulu, parramu di l'attività è di i ghjoculi cù u garzuni convenciali.

U principiu di i ghjoculi cù i pappelli per i zitelli

I raggi di costume, chì l'adulti ùn si prisentanu micca, sò un ughjettu misteriu per u zitellu. Per turnà à un mezzu per sviluppà un pensamentu in u so propiu figliolu, a mamma hà bisognu di l'imaginazione. Grazie à u fattu chì now clothespins sò pruduciati in parechji culori, u veru ponu turnà in un cocodulu, è u amaru - in un pumu divertidu.

In ogni casu, per u ghjocu certi pins ùn sò micca bè. Mamma hà bisognu di preparà in anticipu una figura in quale ùn ci saranu micca parte ch'elli ponu rimpiazzati cù pezzi. Quadri è varie siluete pò esse u cartulare è tagliatu o stampatu nantu à carta grossa.

U ghjocu cù i pezziunati deve esse accumpagnatu da stori.

Articuli didattichi cù i robbi

Elementi didattichi cù u lavurariu sò intrattinati à sviluppà i motivi di fine in i zitelli, l'imaginazione, u pensamentu è a capacità di stabilisce connexioni logica. Inoltre, i sviluppati i pezzi incù a robba, per l'estimulazione di certe spazii di u core, cuntribuiscenu à un sviluppu più veloce di u discorsu in u zitellu.

U «Christmas tree»

Per u ghjocu necessite un vistitu di culore verdu è un pezzu in forma di una larga foglia verde di cartuni.

Task

Prima ch'è u ghjocu principia, a mamma dice u zitellu una rima:

"Un saccu, un veru hè statu cutucatu cù un mandolatu.

Bella, verde portata à a nostra casa.

Ma look up, baby, l'arburiu di Natale chianci. Perde ancu tutti l'aghjunghjini nantu à a strada. Ai so cumpagnia di turnà tutte e aghjunte.

Dopu à quellu, u zitellu devenu aghjunghje tutti i coli di robba in a tira di cartuni.

U ghjocu «Cumu e Floru»

Cù l'aiutu di u vestitori, u zitellu ponnu fà ritmi sanu, per esempiu, cum'è in stu ghjocu. Per ella, mamma hà bisognu di robba di culuriti verdi, fiori giaddi è gialli è scatuli di cartuni (nuvuli, trondu è core di u futuru fiore).

Task

Prima chì u ghjocu cumèntzat, a mamma mette i sputichi nantu à un pezzu di carta è dice: "Fighjatu u zitellu, u fiore ùn pò micca fiorente in qualse modu, avete bisognu di aiutà. Per quessa, a fiorita ci vole à spressione, ma u nuvulu pò fà . "

U zitellu deve aghjunghje à u nuvulu sottu à i chjavi di u lavu. À questu tempu, a mamma hà pentu:

"Gattu a chiuvisa più animatu.

Facemu un campu!

Dopu fattu, u zitellu deve aghjunghje una robba verge à u zuccaru fioru è u amaru nantu à i canteri di u core. Dopu à u zitellu hà fattu questu, a mamma a vulia glurificà, è nutendu chì a so fiore fubbe bella.

Logopedi cù paglietti

In i ghjurnati logopedichi cù i lavori, e cumpetenze per i zitelli sò un pocu più cumplessu ca in i sviluppi. A Mummia anu bisognu di pacienza è incuraghjie sempre à u zitellu, anche mancu però ùn sia micca successu. I ghjucati sò dirigiti à i zitelli chì sapenu più di leghje.

Game "Sound and Color"

Perchè u ghjocu hà bisognu di robba nantu à i dui culori è i carta cù i sclusi.

Task

U zitellu hè spiegatu in anticipu chì i consonantsi difianti sò pagliaghji di colore blu, cunsunanti arghjintini sò chjappi di culore rougesu, e vucali sò chjappi di u culore giallu. Dopu à i reguli sò accunsentiti, Mamma mostra u zitellu una carta cù una sillabba, per esempiu, "sì".

U zitellu deve aghjunghje a robba salvatica da u culore chjucu à a carta è accunsente u so sonu individuu di a sillabba tutale di alta.

Se u zitellu ùn hè soprappu ancu bè cù questa tastera, pudendu fighjà carte cù schedenze.

Game "Put stress"

Per u ghjocu necessite un pezzu di culore di ogni culore è una carta cù scritti di parola.

Task

Mamma, mostrando à u zitellu una carta cun un scopu di parola, suggestionu chì attache l'apparelpin à a sillabba sottolineata.