Cartoons suviè annantu à l'annu novu

Un altru festivale ùn dà maghjina è magichi è cum'è l'annu novu. Ùn hè micca maravigghiusu chì l'animatori amanu stu tema, è annu dopu annu creanu caricaturas di u zitellu annantu à l'annu novu, chinu di miraculi è avventu. Ma assai parenti muderni anu crede chì i stori più amatori stanu annunziati di i cartonii suvietichi nantu à l'annu novu. Hè interessante chì i caricaturizati creati in l'URSS ùn anu diventà obsoletu nantu à l'annu novu, è i zitelli di parechji età siguendu ghjelu in fronte di scrini di televières o ordinateur, cum'è e so mamma, dadi, i missiavi anu mortu. Cunteghjanu l'essenziali più antichi d'annunzià nantu à l'annu novu in a lista:

  1. "Invernu in Prostokvashino". Questu edizzione di a pruduzzioni in u 1984 criata da u libru di E. Uspensky divintò a terza parte di triluggia nantu à l'abitanti di u paese di Prostokvashino. Ball, Cat Matroskin, Uncle Fedor, postman Pechkin, mamma è dad dadienti - tutti sti caratteri sò amatu di più di una generazione. Per i paroli cun alte, belli ghjorni grazii, caratteri brillanti ponu esse attribuiti à i più boni cartonii nantu à l'annu novu.
  2. "Bonu, aspetta" (Issue d'annu). In ghjennaghju di u 1974, una serie d'avventura di u Liaru è u lupu vèninu in i pantaloni di a televisione, chì ancu u carnaval di l'annu di l'animali petitsi ùn faci micca cunciliera. A maiò parte di tutti l'audience in questu cartoon di l'URSS nantu à l'annu novu hè a canzona "Dìdiri, Snegurochka, unni era ..." in l'esercitu di Wolf-Snow Maiden è Hare-Santa Claus.
  3. "Un arburu nascì in u boscu" . Una storia interessante in u 1972 nantu à cumu in u quadru di arti per u New Year anu stati stampiati da artisti. Anu vultatu à a vita, è elli ancu elli un disegnatore sanu à l'avventu di l'arburiu di Natale da a famosa canzone.
  4. "Com'è un erice è un cucciolo di u borgu hà vi cunflittu l'annu novu" . Cartoon d'annu nantu à l'amici, criatu in u 1975, ci conta chì un eriziu è un osteru si firmò in un vacanze senza un àrbulu di Natale. Ricerche in u boscu nutturinu ùn eranu infatti, è l'erizione decide di diventà un arbre di Natale è dà à u Cub di un modu d'annu.
  5. "Santa Claus è u lupu grecu" . In u 1978, i cartonii suvietichi annantu à l'annu novu aghjunghjenu a storia di cuneggi, chì in vigilia di e vacanze securonu un lupu cun coru. Fortunatamente, Santa Claus, u pumu di snowman è di u fornu salvatò i zitelli è tutti avianu u tempu d'andà per celebrà l'annu novu è ricevi rigali.
  6. "Twelve mesi" . Ùn puderebbe micca cridutu chì questa filosa animada di grande animazione hè stata liberata in u 1956. A basa hè a stessa storia di S. Ya. Marshak nantu à una reune in u Novu annu 12 mesi-fratelli cun una zitella corretta, u figliicile di una malvia matriga. Di sicuru, à a fine, u bonu guazza u male.
  7. "Quandu l'arburi di Natale stà nantu . Scrivite cartoni viddani annantu à l'annu novu, vale di ricurdà quellu, filmatu in u 1950. Una storia maravigliosa di cumu un cunellu è un oliu cadutu di u saccheghju di Santa, ma ùn puderanu micca di Lusia è Vanya senza presentimenti; perchè, svantaghji l'obstacle, a furia di u kindergarten per i vacanze.
  8. "U viaghju d'annu" . Cartoon 1959 nantu à u zitellu Kohl, chì preoccupava chì u babbu polareti sarà annantu à l'annu senza l'arbre è di i so sogni di furnisce quì. Un grandu viaghju à l'Antàrticu distanti hè chì aspetta à i picculi espettori.
  9. "Tale d'annu" . A storia di u baciu Chudishche-Snizhishche, chì prevenu u zitellu Grishka hà tagliatu l'arbre di Natale, allughjendu i zitelli senza un àrbulu festivu. Comu tutti i cartoni russi di u pachu sovieti annantu à l'annu novu, u conte di fata finiscinu bè, u Monti-Flussu di Nuvole flussu prima di a benezza di u mischinu è ancu riceve una invitu à una festa.
  10. "Questa nuvola di l'annu passò" . U cartulare di plastica plastica in u 1983 cù un agricultu stupidu è a mullera stretta, chì u so maritu à u boscu sottu à l'arbre. Allora aspetta per ogni sensu di sdieri, magia è trasfurmazioni.

Quelli cartoni interessanti è boni cuntribuiscanu à i ziteddi à sente l'atmosfera festiva è preparanu pè a vigiglia di u novu . E pudete invitarle migliori per scrivere una lettera à Santa Claus , è da aspittà à i rigali!