Candele di Clotrimazole da trisce

Oghje ùn ci hè nudda picciotta chì ùn pò micca fà di una maladie cù u timore. A so causa hè a ripruduczione di u fungus di u genulu Candida, chì pruvucà l'apparenza di libra curdled .

Nantu à u mercatu, ci hè una quantità enorme di farmaeciali pensati à cummattiri sta malatie. A attenzione particulari mertu hè a droga Klotrimazol da trisce, chì hè dispunibule in vela, ungüini, pillettes.

Clotrimazole hè una droga dilettante, cun un vastu spectru. Pò esse usatu per trattà e malatie, cum'è dermatòfits, blastomicosi, di malatie causati per fungi dimorfici.

U principiu attivu di a droga hè u clòtrimazol, appartenent à u gruppu di l'imidazole derivati. In i cuntrazzioni chjucchi, l'agentu hà un'essicamentu fungistàticu, per esse, ùn ferma u crescita di u fungus. In grani dosi, sicondu l'urduminati per i Candele Clotrimazole, a rimedia distrughjenu i formazioni fungiali.

Mekkanismu di l'azzioni

Hè a suspensjoni di u prucessu di sintesi di l'ergosterol, chì hè l'elementu principalu in a struttura di a membrana di i fungi. A mancanza di pruvucarà parechji cambiamenti significati in a struttura di u cunchju, chì cambia significativamente a so proprietà. A so permeabilità hè risurvata, per questu quale hè una lisia di a cellulazione fungale.

Indications per l'usu

Candele di a tullera Clotrimazole sò un rimediu riscu, chì ghjè prescrittu bellu aspessu. L'indicazione principale per a so applicazione pò esse:

Applicazione

Prima di l'usu di i Candlesticks contra u levitu clotrimazole, debite dà cunsigliu u bagnu di l'organi genitali, è da inserisce a candela in a vina, à una prufundità di 2-3 cm. Fate cusì cun l'eliminazione di a mobilità, chì vi permettenu à a droga a riunioni.

In casu di scunfitta di a malatia è i genitali, sò lubricati cù l'ovinimentu Clotrimazole. Ci si deve esse in mente chì in casu di malatie, hè necessariu di trattà e parenti cum'è sessuale, chì pò garantà l'assenza di una rileva di a malatia. U cursu di trattamentu dura solu 3-4 simpati, è si svolge à chì i simbulici di a malatia scumpressate.