Mycoplasmosis in female - sintomi

A micluplasmose o ureaplasmose hè una malatie infizziosa chì hè causata da un microorganismu patologicu - micoplasma. Ci hè una gran varietà di sti microbichi, ma parechji sò stati identificati, chì a patogeneità di quale hè statu pruvata. Eccu include: mycoplasma hominis, genitalia, pulmonite mycoplasma è ureaplasma urolytic. Cumu avemu avertitu in quantu chì i prublemi è i malatii ponu causà sti tipi di mycoplasma hominis è genitali in e donne, è ancu chì sintomi sò manifestati.

Mycoplasma e ureaplasma - sintomi

Chì qualcosa di prublema pò micoplasma liberate à una donna?

A maiò parte spiegata a mycoplasmosi in a donna hè manifesta da i sintomi di inflammazioni di u sistema genitourinariu (vaginitis, endometritis, salpingoohorru, cistitis , uretritis, pioneonefritis).

A cunsiguenza di a inflammazione crònica crònica (10-15% di sta infezzjoni hè latente, senza manifestazioni clinichi) in l'utru, i tubi fallopi, in una petite pelvis. Per via di u sviluppu di aderenzi, una donna pò esse infertilità o averebbe una gravidenza ectopica.

Seppu, dopu à tuttu, un'abbassi normale hè stata in una donna cù micoplasmi, l'effettu patologicu di questu microbulu pò avè nant'à u fegatu è u sviluppu di u fetu o à u cursu di l'embarrassatu stessu (u gravidenza congelata, l'abortu spontaniu, mycoplasma pò causà konġuntivite fetali, pulmonite intrauterine).

Mycoplasma - sintomi in i donne

Comu chjamatu, 10-15% di e donne anu un corpu asimptomàticu di infezione mycoplasmale. In i formi agudi di a malatia, u paciistu si piacinu di drài in l'abdomeni più freti, chì crescenu cù l'attività fìsica è u cuntattu sessuale. Una donna cù micoplasma ùn sutta l'abbrucia abbastanza biancu, trasparente o amarizza. Raramente spotting spotting in u periodu trà a menstruazione (assuciata à l'iniziu di l'ovulation).

Cù u debilitamiento di u corpu (infatigazioni freti, l'ipotermia, infezione sekundare) u mycoplasma è u ureaplasma cù u sangue è u flussu di u linfonulu pò trasferitu à l'organi vicinu è vicinu, chì causanu infjammazione in elli (cistitis, infezzione di rectum, pyelonefritis e pneumonia). In u casu di a peleonefritis, u paci ùn pò esse cajulati di u tristu dulore in u spinu sottu, chì pò darà in a buca. I sintomi frequenti di a peleonefritis è a cistite sò un crescitu in a temperatura di u corpu supra 38.5 ° C è a micció dolorosa.

Aghju desideratu da a pulmonite mycoplasmale - un fenomenu pocu raru. U so agente causativu hè a pulmonite di mycoplasma è hè trasmessu più spessu per i minucieri aerobati, menu spessu l'hematogene. U diagnosi di pneumonia mycoplasmale hè stabilitu nantu à a basa di a deteczione di i fragmenti genetichi di stu patogenu (da a riunione di a polimerase) in sputus di u paci.

U trattamentu di mycoplasmosi in i donne duverà esse realizatu cù e antibacterial (fluoroquinolone, cefalosporini, tetraciclini). Hè cunsigliatu di utilizà immunostimulanti è fisioterapia in u trattamentu. Per eliminà infine micoflasmiali hè pussibule in u 90% di i casi, è in u 10% di u trattamentu deve esse aghjuntu un secunimu antibioticu o u prucessu pò andà in una forma crònica.

A infezzjoni di Mycoplasma hè periculosa per i so cunseguenzi (prucessu d'aderenza, infertilità). Hè più raielu di aderisce à e mette preventivi chì di trattà u prublema. Quandu si detecta micoplasma, un appruvamentu puntuale è u trattamentu di u parturitu sessuale hè assai impurtante per una donna, altrimente un infezzione riesce pò esse oltre chì a resistenza hè micca furmata.