A malatia di Werlhof

A malatia di Werlhof - purpura trombocitopenica - una malfrattu manifestazione in a forma di effervesziu hemorrhagicamenti in u sughjettu di l'aghjungazione (aghja) di e platellini. I Micromicani formateos aghjunghjenu i lumi di i picculi arterii. Inoltre, ci hè un funnu di i cellulieri di u sangue è una diminuzione in a quantità di platelets.

Cause di a malatia di Werlhof

Oghje, i precurite cause di purpura trombocitopenica sò micca cunnisciutu. Allocate e forma primaria è secundaria di a malatia di Verlhof. I forma di primu formanu a natura ereditaria o manifestazione per via di una malatie infecciosa. I forma di u Secundariu anu signalatu di parechje malatie.

Sìculi di a malatia di Verlhof

A malatia accumenza, per senza ragione apparente, à volte contra u fondu di infezioni intestinali o ARI. In u paci à a stampa iniziale, i seguenti simprici caractères sò noti:

U signu principali hè bruciante è eghjettu subcutanicu, chì spiega u sicondu nome di a malatia - purpura trombocitopenica.

Dopu un pocu tempu, u manifestazione di u sindromu hemorrhagicu particularmente in forma di:

A manifestazioni di l'hemorrhagia sò accumpagnati da disordini neurologichi, cum'è:

In i casi severi, ponu sviluppà un cumu.

L'heurragia sottu a pelle tornanu a larga è occupanu una larga zona. Sicondu a prescription, l'effusioni anu un culore di culuri russu-marronu à u amaru (cum'è un bruchetta d'età).

Diagnostu di a malatia di Verlhof accumenza cù l'esame di u pacificu è l'anamnesi. U cumunità di diagnostica cumprenze e seguenti provi:

  1. L'analisi generale di un sangue (OAK). A malatia hè determinata per riduzzione u nivellu di eteritrice è l'hemoglobina, reduzdu u nùmeru di platelets è detta antichi d'antipelagallo.
  2. Prigione Sternary - piglià una muderna di u mudellu per esaminazione per mezu di un sternu puntitu. In u studiu di a cumpensu cellulare, un nicu di u megaricaryocyte, un minimu numaru di platelets, si trovanu, mentri ùn ci sò micca altri cambiamenti in u bone, per esempiu, quelli chì sò caracteristici di formazioni di tumuri.
  3. Trepanobiuptia - studiu di a medula d'u musculu cù u periostru è u bone (da a rigioni pele), presa cù l'aiutu di un dispositiu medico di trepine. Cù a malatia di Verlhof, a rapportu di a medula di u grassu è l'hematopoèticu corresponde à a norma.

Trattamentu di a malatia di Verlhof

I prudutti di u fisicu dependenu à u cursu di a malatia. U trattamentu hè fattu da unu di i metudi siguenti:

  1. L'usu di corticoesteroide per u scopu di arrestu u sindromu hemorrhagicu è anch'ella u nivellu di platelets in u sangue. Prednisalon hè prescribed to a rate of 1 mg per 1 kg di pesu di u paci di ghjornu. In casu di cursu seriu di a malatia, a dosi hè duplicata.
  2. Se l'effettu propiu ùn hè micca uttene, u paci hè ricumandatu per sguassà u spleen . Sicondu statistiche medica, in u 80% di i pazienti dopu a intervenzione quirguizzioni, a cumpletta a recuperazione hè osservata.
  3. In rarus cases, dopu a spletectomia spleen, i purgà i pratiche, è a malatìa resta, l'immunosupressantini sò prescritti (Azathioprine, Vincristine) è glucocosteroids.

Per rinforà i simprici fora di u sindromu hemorrhagic, l'agenti emissostatiali sò usati: