Angelina Jolie vende una casa in Francia per perseguite una carriera pulitica in Londra

Angelina Jolie appellu à l'agenzie di vendita rapidamente a so casa in Francia, è u prucede à diretta à u sviluppu di una carriera pulitica - una attrice di 41 anni di età cun una RP è l'acquistata di a citadinanza britannica pussedi ogni chance per piglià un postu in u parlamentu britannicu. Questa volta di l'avvenimenti ùn ùn susciteghja l'entusiasmu di Brad Pitt, chì hà purtatu à un altru scandalu in a famiglia stella.

Unniversu successu

Dopu avè ricivutu un anniversariu rigalu com'è un rigalu di a famiglia Pitt à Mallorca, Jolie hè stata malatu. Decidiu cambià cambiammu u campu di l'attività è prumove a so candidazione per una di e pusizzioni in a Casa di i Signori, è questu hè di assai soldi. L'attrìzia hè supposta di piglià da u budget di a famiglia, ma u so maritu ani superatu cù a compra di una nova casa.

U modu

Angelina ùn vulia micca offend Brad è vendite u so prisente, cusì hà decisu di ottene u cantu necessariu fendu rid di real estate in Francia. Tuttavia, l'altru stranizza disastru aspittava. U maritu hà dettu ch'ellu era assai caru à a casa di u Château Miraval, duva parechji sente fà cunducinu u matrimoniu, è ùn si rifà a vendita. L'argumintazzioni, Pitt hà aghjustatu chì vole esse pruduce vinu in una scala industriale.

Leghje ancu

Per riuniri u travagliu

Brad annullò una sposa chì, in ghjocu di un sognu, ella refuseja un cuntrattu prufittuali per suttà in l'attività publica. A participazione à u novu prughjettu i purtavanu $ 30 millioni, u sicritariu hà dettu. In risposta, Angie hà dettu chì era i so capruzioni chì sminicavanu a so stabilità finanziaria.