Cumu pudendu amparà nantu à i tacchi?

Hè cresce chì i scarpi cun tacchi alti sò a donna a charm, l'eleganza è l'eleganza. Inoltre, un altìssimu hè longu l'allungamentu di a vigna, chì currisponde à i standards muderni di bellezza. In vista di u passu grazia di i mudelli, hè difficiule per imaginate chì hà da mesi di furmazione per ottene stu risultatu. È assai spessu, cumprendu cuddie di moda, e piccieti ùn anu micca pensate nantu à cumu migliurà à caminari boni nantu à i so tacchi. Fortunatamente, assai mudelli è maestri di u difisu sò cuntenti di cumunu i sicreti, quantu bella per caminari nantu à tacchi sali.

Cumu pudendu amparà à sopra i tacchi alti?

Unu di e maneri più efficace d'amparà cumu cammellu bello nantu à taccasi è di cunghjunghje l'eserciti per curre a posture, furmendu i corset musculus, pressu abdominal è, sicuru, i musculi di i peri. Per queste scopu, ogni ginnastica destinata à sviluppà i musculi cusì, ma accessibile in u tempu è a cumplicità, farà. In più di un cumunità di ghjornu, avete da ancu fà eserciziu specialu:

1. Esercitivu per a postura. Questu esercitamentu hè diventatu un clàssicu, ma à questu ghjornu ùn perde micca pertinenza. Hè bisogna à fà in ogni tempu libre, cù usane cù i scarpe ordinali cù i tacchi. L'esercitu è ​​simplice - stà impastatu, si mette e mani in u core. È un libru hè coltu nantu à a testa, faciliate micca per dà a spine, ma hè vientu bè per esercite massimu di sforzi per impediscenu a so cascata. Hè tuttu, in questa pusizioni cammureghja intornu à l'abitazione, trasfurmendu cun un surrisu radianti, sensu d'un travagliu sensu di u tatuu di i musculi di u spinu.

2. Esercitu per statics. Sviluppeghja stabbilità, aiuta à apre a controlar i musculi di i peri è a pelvis. Hè devi esse nutatu chì, prima di caminari in inviu nantu à i tacchi, hè necessariu di travaglià assai affittu di l'esistenza, per minimizà u risicu di cascà.

L'esercitu hè realizatu cù i so scarpi cun un petit talellu, cum'è stavulezza sviluppeghja, l'altura di u cunfortu. Sona è ancu respirazione mellite l'effettu di i exerciti.

A pusizioni iniziale hè di ridivà i spaddi, alloghju a postura, cima in manu, mani in a cintura. Pigliemu a perna di ghjusta, perpendiculare à u troncu, tirannusi in punta. Finuurà a pusizione, avemu avutu 10, è avemu fattu un largu passu avanti, per doblegà a perna in u ghjinochju, avemu trasferitu u centru di gravità à questu. A perchita gialla hè stalda torna, ghjente sulamente nantu à u pedicurale, è u zucchinu avvicina. Fixemu a pusizione è cuntate à 10. Dopu quessa, a perna u liae hè stata tralata a diritta, è pigliemu a pusizione di partenza. Allora ripite l'exercitu per u pede. Ideale, deve esse almenu 30-60 minuti.

3. Esercitu per l'estabilizazione è a risturazione di a circulazioni di sangue di l'area pélvis. Pudete fà per separà, ma pudete combine cù i vostri travagli di casa. Per fà questu, porta una longa falda stretta, induve l'larghezza di u passatu hè quasi mità di a dimensione di u solitu. Allora puderebbe camminà tutta a casa, cuntrullendu a postura. In certi paesi, e donne si ponu so robba in tuttu u tempu, cum'è picculi passi frequenti attentanu à migliurà a salute di l'organi di e donne è à migliurà a prossime.

Cumu apre studiammu veloci nantu à i tacchi alti?

A volta à a vigilia di l'avvenimentu, ci hè necessariu d'amparà cumu caminari nantu à i tacchi alti in quattru ghjorni. È per queste avete da fà l'esercitazioni supra, intensivu, durante parechje alte ghjornu. In questu, avete da fà un maschile pè cù l'olii essenziali tonificanti, per a a notte hà da fà un bagnu di pedace cù una decocção di San Giovannino o tè neru. Prima è dopu esse entrenatu, rinfriscà e persone, per quale ti debè dettelà è posanu una cuscinu o rullini sottu i vostri pedi. È dinò, durante u ghjornu seguente, appoghju nantu à a volta di a catedra, si prisintetà nantu à i vostri puntelli, è si sò persequitendu 30 sicondu per dà i persi ripiglià è torna per ripetiri l'exercitu. Hè necessariu no solu per ottene stabilità, ma ancu per impedisce l'aparicio di disconfort, chì saranu quandu si ponu accustà cù un altu inore cusì. Inoltre, ogni ghjornu, prima di l'avvenimentu, avete a caminari nantu à a casa nantu à sapori novi, facendu parechji appropeni per 40-60 minuti, cù rotulazioni obligatori per relaxà i peri. E immediatamenti, prima di sorte à caminari nantu à i 20-30 minuti, faci un maschile per u pede, è per cinque minuti mettite, alloghju e tene.

Cumu pudendu amparà à caminariate per un longu tempu in tacchi?

Prima di tuttu, deve esse dichjaratu chì senza a bisognu di abusà l'adduzzu di i scarpi in u pianu nantu à i 4 cm ùn pò micca. Ma se a celebrazione hè avvicinendu, è nantu à i tacchi per esse passatu assai tempu, hè bisognu di preparà in anticipu. Allora, ogni ghjornu prima di l'avvenimentu furmatu hè necessariu di realizà l'eserciti supra, è ancu necessariu aghjunghje un settore d'esercizii per i tendini è i musculi vitturi. Prima di l'avvenimentu, hè necessariu di rinfurzà i musculi chì a carica ùn hè micca cumminente, è in u momentu più imprevu di e malattice da i tacchi ùn anu micca spotaghju a celebrazione.

Hè pettine di caminari nantu à i so tacchi?

Se u piuvale hè di più di 4 cm, dopu, sicuru, hè dannusu, è i duttori i prevenenu per decennii. Ma siccomu a popularità di i tacchi alti ùn passanu, avete bisognu di seguità di certu cunsiglii chì reducirannu u risicu di tufu a un minimu: