Diamond my Kallinen


Andendu un viaghju turistiche à a Republica di Sudafrica , assicuratevi di visità un postu cum'è u Mina Diamond di Callinen. Dopu tuttu, stu paese hè cunnisciutu cum'è unu di i più grossi esporatori di diamanti, è per questu l'oportunità di amparà tutte e funzioni è a storia di sta pisca.

A mina indicata sopra sò in a cità di u stessu nome, chì era custruttu in a prima minera per l'estrazzioni di sti pedichi preziosi. Oghje, a cità hà sempre un incridibuli parechji edifici, chì sò più di cente anni!

Storia di a creazione

Oghje, questa mina hè a più famosa minestra di diamanti, a minera in quale hè cunnisciuta in cunfurmazioni cù e prublemi ambientale. Pertenece à l'ughjettu di a cumpagnia De Beers.

Ma questu hè issa, è in l'annu di a so fundazione (1903), u so patronu era Thomas Kallinen, postu chì a chjamà a minera, è da a cità. In modu, ùn ci hè una evidenza chì a minera di sti locali si hè statu fattu prima chì a mina hè stata ufficialmente scuperta.

Unichi pietre

A mina hè ancu famosa per u fattu chì i peccati unichi sò imminati in questu, chjappie in a so purezza - questi sò unsurpassed in bellezza diamanti blu. U prezzu principia da parechji milla, è ancu vinti di millaie di soldi. È questu ùn hè micca u più grande!

Se parlemu di a maiò di ricerca per una sola petra, hè stata rivinata in u 2009 è sopraze 9 miliunari 500 mila dolu. U diamanti hè stata vende à a famosa subestazione sueca Sotheby's.

Prima di questu, u recordu era tenutu da una petra, u grandu di quale supera a 100 carati - hè stata vende à l'impresa di Christie, chì si tenia in Hong Kong, per più di 6 milioni di u $.

Un mantellu di récapitulé, minatu in questa mene - un diamante, a talla di 3106 carati. Hè ufficialamenti ricunnisciutu com'è u più grande di u mondu. Cù quantu pò esse stimatu hè ancu ignoratu:

In u mumentu, un totale di circa 120 miliardi di carati anu stati extracted da l'intestione, ma questu hè micca u limitu! Sicondu i sperienti, chì anu studiatu l'alberti internu è i passes di a mina, è ancu u scuru estratti, oghje u risultatu di a mio mine supera 200 million carats!

Salon de exhibitions per amants di diamanti

A visita à Kallinen hè interessanti perchè pudete vede cumu pare chì l'abitazioni è l'abitazioni di i primi prospectors, sti mini hà travagliatu in i mines - più nantu à questu più tardi.

Ci hè ancu un museu in a sala di exhibizione chì a storia cumpleta di u cumplicatu hè presentata. Hè nutèvuli chì in i palazzi di u museu ùn pudere micca solu l'admirazione di i diamanti, ma ancu cumprà, è per quelli chì vulemu chì vi organizza viaghjate in a mioia.

Chì avete vede?

Sì vinutu à Callinen, è dopu avè avutu u tempu di visità a mioia è i saloni d'esibizioni, dedicate à visità altre attraversu di a cità.

In particulare, cumu citedu prima, i primi casi di i prospectore si meritanu d'attenzione. Per esempiu, l'interessu serà pruvucatu da u museu di casa McHardy, com'è dichjaratu quì, era questu edifiziu chì era u primu ughjettu residenziale erettu à prossimu di u prepositu di i piedi preziosi.

Un altru oghjettu - u cimiteru di i prigiuneri taliani di guerra, chì si trova nantu à u situ di l'antica campaggiu per i suldati di l'esercitu di l'Italia. U campu hè statu custituitu in u 1941 è i prigiuneri di a guerra sò stati misu, chì battete in i paesi di l'Àfrica di u Nordu durante a Siconda Guerra Munniali. In prima, u campu hè stata creatu da circa 100 mila persone. Oghje, un museu dedicatu à quellu tempu terribili era fundatu per quessa, perchè e cundizzioni di a prissioni eranu, per trattà inghjezzu, solu di l'ideale.

Cumu ghjunghje?

A moina hè stata situata relativamente vicinu (40 km) di a capitale di a Ripùbblica Sudafricana di Pretoria è solu trè chilometri da un grande settlement chjamatu Kimberley.

Ci sò dui trasporti publichi è autobus turistico. Per esempiu, u trasportu pùblicu ponu arrivatu prima à Kimberley, è da a mina.

A strada, una visita organizata hè piacevule, ma u so costu serà di circa 60 duni (865 rand di Sudafrica) per dui adulti.