Giardinu botanicu (Pretoria)


U Giardinu Botanicu Nazzionali in Pretoria hè unu di i più belli pittorescenti siti botulici naziunali sudafricani, chì vale a visita à ogni mumentu in viaghjatore.

Sta bellezza hè stata creata in u 1946, è oghje oghje circa 76 ettari di terra è quì hè a sede di l'Istitutu Nazionale di Biodiversità di a Republica di Sudafrica .

Ciò chì vede?

U Giardinu Botanicu hè divisu in a zona miridiunali è nord, è à traversu a Pretoria, l'itinerari sò setturi, chì permettenu acquistà cù u mondu di a flora è a fauna di stu statu.

Quasi tuttu u territoriu di u situ hè spuntatu da e piantini sudafricani è quelli chì anu purtatu da altri cuntinenti: succulenti, cigales è acqua è marsh flora. Tutti pò vede cù i so ochji chì chjamà savana, sottututi, foresta. Tuttu chistu hè pussibule grazie per l'ecosistema creatu.

Inoltre, ogni visitore hà l'oppurtunità di cuntemplazione i pianti medicinali (varietà spezie d'aloe, cicadasses e succulents). È in u 1946 u stallone di i più belli arbuli di wisteria "Blyusantos" hè stata postu, chì oghje hè cunsiderata a carta di visità di stu locu.

In su territoriu ancu in più di 200 spezie d'occhi, rèttili è mammiferi. E in a parti larga di u giardinu in cerca di l'alimentari passene l'antrupe Ducker grisu. Idda, cum'è assai lenti, hè sempre furnitu da i travagliani di Pretoria.

Relax physically and emotionally help the noise of a cascade artificial, near which is a concert venue, a small restaurant and a tea garden.

Cumu ghjunghje?

Bus numero 1 o numeru 4 piglià à a stallazione "Koedoespoort", di duminà induve puderà ghjunghje à u Jardinu Botanicu.