Museo Nazionale di Tanzania


U Museo Nazionale di Tanzania (Museo Nazionale di Tanzania) hè cunzidiratu unu di i musei più interessanti è più noti in u paese. Hè cè famosa per a so grande coleta di exhibiti archeologi, etnulogichi è stòrici. Hè un veru monumentu storicu chì hè stata fundatu in u 1934 in l'antica capitali di Tanzania, Dar es Salaam, ma hè statu apertu à pocu anni dopu - in u 1940, è in u 1963 una nova alaria hè stata completa.

U Museo Nazionale di Tanzania hè situatu vicinu à u Shabben Robert Street, vicinu à u giardinu pitturicu botanicu. A cullezzione di l'istituzione hà cusì crescita chì ùn ne stava più in l'edificiu di u Museo Nazionale di Tanzania è hè stata cambiata à u museu trimestre cun un patio cumuni, induve ancu a porta di a porta hè stata creata in u XVIII seculu. U bastimentu hè stata urigginata cum'è un museu memoriale dedicatu à u Regnu Re George Fifth. Eccu in una di e camere, u carru di u monicu hè amatu.

Chì ghjè in u Museo Nazionale di Tanzania?

In u Museo Nazionale sò troches archeologi assai impurtanti, cinsu in l'evoluzione di l'umanità. Molti di l'esibiti sò stati truvati in u Gorge d'Olduvai, in chì truvaru l'esiliu di l'omu più anticu in a terra. A so età varieghja da una è meza à dui è mità mi millioni d'anni. Molti di i trovi sò manteni in u museu à u Gorge d'Olduvai , ma arcuni d'elli eranu traslassini à u Museo Nazionale di Tanzania. Eccu, a sala umana hè stata aperta, in quale sò guardati parechji fossili. U tesoru principalu di l'exposition hè u cranu di zinjanthropa - u paranthropus, hè l'antenatu più anticu di l'omu supra a Terra, quasi Australopithecus. In u salone hè ancu una traccia umana, a so età hè più di trè è mità mi millioni d'anni. Quì pudete vedere i strumenti più antichi di u pianeta.

A principal parte di e galerie è i città di u Museo Nazionale narrà nantu à a vita difficili di a pupulazione lucale. In l'istituzione sò parechje parechje à i tempi di a tradenza isulana, u piriu di studii europei, l'era di a culunizzazione: u regnu britannicu è ginirali, a lotta per a l'indipendenza, è ancu a furmazione di un novu statu indipendente sempri prisintata. In u Museo Nazionale di Tanzania, pudete truvà una quantità enorme di materiale nantu à a cità di Kilwa Kisivani . Particularità di l'interessu sò i vechji ritratti è articuli da l'arsenale di slavers.

A secunione di a scienza naturale hà cullucatu una cullizzioni di animali è avutri africani reculati, è ancu parechji insetti, chì causanu dannu significativu à l'agricultura di u paese. In u spaziu vicinu, pudete vedere una bella cullizzioni di rituali di màsculi di tribù africani è strumenti musicali tradiziunali, articuli di casa è robbi Tanzania.

Un pittoresco di ghjustu hè statu nantu à u museu, in u quali hè un monumentu chì simbulizeghja u ricordu di i Tanzaniani morti à a fini di u XXu seculu com'è cunsultatu di l'attu terrorista.

Complexe di musei in Tanzania

U museu Naziunale incù parechji altri musei chì formanu u cumplessu - u museu di u Village, a Dedecizione Museale, u museu Naziunale di a Storia di Tanzania è u Mwalimu Julius K. Nyerer Memorial in Butiam. Ccà si cuncece in più dettu di elli:

  1. U museu di u paese hè un paesu etnulogicu in l'aria aperta cù i veri fugliali di tutta a Tanzania . Hè situatu quasi deci kilometri da u centru di Dar es Salaam . U museu permette di truvà infurmazione nantu à a vita di l'aborigine, avè una idea di e particularità lucale è culori, di toccu a cultura tradiziunale è vedi u paese in miniatura. Eccu vitture persone ordinariu, e casi sò custruiti di fugliu è di furesta di l'animali, alloghju hè tuttu u mubile necessariu per a vita. À prufonda di e caldi, ci sò pensioni per animali, capanni, induve sò sbagliati è stufi, chì sò in cucina. Ci hè ancu una occasione di godiri piacenu locali è cumprà roba, pittura, pratiche è souvenirs nazionale.
  2. U museu di a Dichjarazione , o Dichjarazione di Arusha, hè dedicatu à un fattu impurtante in a storia di Tanzania. Ntô ghjinnaghju 1967, una dichjarazione hè stata aduttata in a cità di Arusha , chì hà proclamatu un cursu per a ricustruzzione sucialista di u paese è hè stata datu u nome storicu di Declaración Arusha. U museu hè un simbulu di a lotta per l'indipendenza statali. Eccu i ducumenti dicenu à u periodu coloniali di Tanzania.
  3. U Museo Nazionale di Storia Naturale hè unu di i principale attraversu di u paese, chì permette à i so allughjenu per avè una stampa completa di a natura è di a storia di a parti di u paese di u Paese. U museu si trova nantu à u territoriu di l'anticu fortu tedesco Bom, chì hà u valore storicu. In i salotti di l'esposizione, pudete acquistà cù a natura di l'Africa orientale, è ancu cù l'urighjini di a civilizazione umana. L'amministrazione di l'istituzione involucra in lezioni educazione, cumporta diverse conferenzi tematii per quelli chì vulete, offerta à i so studienti a usari l'ordinateur situatu in una di e camere.
  4. U Mwalimu Julius Memorial à Kambaraj Nineru hè in Bituama. Iddu ci conta a vita è a biografia di u primu prisidenti di u Statu indipindententi di Tanzania, chì hà distruttu l'economia di u paese in l'annata di u seculu di u XXu seculu, anche si sviluppò da i cunflitti internu è di i contie. Eccu una cullizzioni di carusi di u primu capu di u statu unitu è ​​indipindenti.

Cumu ghjunghje?

Da l'uperu Internaziunale Julius Nyerere, pudete piglià un autobus à a citadella di Dar es Salaam (u prezzu hè centu cinquantene chjamati) o un taxi (circa deci millari chjamati, a negociazione hè appruvata), una distanza di circa 10 chilometri. Inoltre, a cità pò esse ghjunghjite cù ferries o treni à l'stazione di stazione cintrali. Segui i segni o u mappa. A cità pò esse camminata à pede o da mototaxi-boda-boda, u prezzu mediu hè di circa dumila milles schillings tanzani.

Visita el Museo Nazionale di Tanzania, pudete un impresa o in un tour turisticu di a cità di Dar es Salaam. U prezzu di u bigliettu di accaduttu per i zitelli è l'adulti sò dui mila sitti centu (circa un dritariu) è sei mila cincucentu (circa quattru soldi) i rizziunali tanzunesi, rispettivament. A sparazioni in u museu hè pagatu, u costu hè di trè soldi per una foto è vinti vinte per un video.