Pretoria Airport

15 km à u nordu di una di e capitale amministrativi di a Republica di Sudafrica - a cità di Pretoria - hè l'aeroportu di u stessu nomu Pretoria Wonderboom National Airport. Pretoria Airport hà specializatu in l'avjazzjoni generale, ma in a longa durata, a so transizzioni pienza hè pussibile, è per u mantenimentu di volte cummunitale regulare.

Pretoria Airport - historia di origine

Situatu 1248 metri sopra u nivellu di u mari, stu aeroportu hè stata custruita finu à u 1937 è serve com'è una basa di l'armata militari basata à furmà piloti di a Second World War.

Un pocu di più di 30 anni era necessariu per una prima base militare, chì faci esse furmazione per piloto, per esse reorientatu per risponde à i bisogni di l'aviazione civile. Hè da quì chì u terminal hè statu custruttu, è a pistaway hè stata addivata à 1.829 metri, chì permette l'atteru di u Boeing 737. In 2003, a pistaway hè stata riprodita, chì era a prima volta in u prucessu di modernizzazione integrata di l'aeroportu di Pretoria per ottene stati internazionale .

A turisti nantu à una nota

Oghje, i turisti chì anu stati truvati in Pretoria , anu a pussibilità di prufittà di i valori regulare di novele praticati, chì ponu esse messu in quattru temi principali:

In u statu di l'aeroportu di l'avjazzjoni di u livellu rigalu è di l'affari, l'aeroportu di Pretoria hè servitu da a basa di l'airline Naturelink Charters. Ogni ghjornu, averebbe diverse vultà postu per e cunnessione è trasferimenti. U bastimentu di l'ariaportu ùn hè micca grande, ma ci hè tuttu u cumplessu cumplicatu di servizii. Infine, un altra vantaa significativa di l'aeroportu di Pretoria hè a so vicinanza di a cità, induve hè una quantità enormi di hotel è hotel per qualsiasi livellu di ingressu.