Pahistahis - cura in casa

Pahistahis hè di a famiglia acanthus. In e cundizioni naturali, si trova in i boscesti di l'India orientale, l'America Centrale è Sudamérica. In l'Auropa, pahistaghji, cum'è una fiore di a casa, hè statu introduttu in u XIX sèculu. Bastamente, in casa u paesistu hè cultivatu.

Pahistahis hè un mità-fiori à 45-50 cm in altitudine. U zanco hè assai forte, coperto cù pilami di pilu grisu. I foglie sò lancole, grande, oppostu locatu. I fiori bianchi fiori eranu di una inflorescenza spicata gialla 10-14 cm di altu. Pahistahis cù fiori rosse hè pocu rara.

Pachystahis: cura di a casa

  1. Pahistahis internu di u lignu - pianta d'amatori, ci vole à colpi nantu à i vented occidentali è uccidintali. In i ghjorni di uttane, e fede pussedi una sombra oghjettante, postu chì quessi sunburni ponu appare.
  2. L'acqua deve esse usata sparingly, assicuratevi chì a tarra ùn hè micca sopra-umita. In veranu, uttellu à spruzzione cun acqua cálida duie volte un ghjornu è lavu a foglie cù l'acqua almenu una volta per a simana. In invernu deve esse riduce solu una volta per a simana.
  3. A temperatura ottima hè + 17-20 ° C. In u invernu, a tampiratura ùn deve micca sottu à + 14 ° C.
  4. In primavera hè stata tagliata a pianta. A prima poda di i pianti ghjovani hè megliu fattu à una altura di 10-15 cm da u pianu. Nant'à i broche laterali, sviluppatu da culummuli durmenu, fate un terzu paru di foglie. In i culturi d'adulti, a poda pò esse realizatu à diversi livelli. È à a fine pigghianu una forma interessanti di a curuna.

Pahistahis - cumu multiplicate?

A ripruzzioni di i pachistahis hè produciata da e staghje 10-15 cm longu, uttenutu com'è cunsultatu di trimming à l'estremità di i zicchini. Per piglià un bonu materiale per a ripruduzzione, quandu si facianu cutterie, hè dispremtu per cut off rivolgi cù dui pratiche. Dopu un seccu, i cuttuli stampati sò bè ​​raccultatu in una pignatta cù una mischera intima di turba è di sabbia. Hè megliu piantà un pocu di coglie in un pezzu.

Pakhystahis: trasplante è terrenu per ellu

Questu fianticu hè trasplante in primavera ogni annu finu à a splutazioni.

Cundizioni per u trasplante successivo di i pahistaghji:

Pahistahis: prublemi è malatii

I Pakhistahis sò amatu per a so bella floritura. U periodu di furore hè assai largu - circa 5-6 mesi, da chì capi ci firanu in una certa seqüència, è micca in modu simultanu. Ma quarchi par parechje raghjone chì a pahista hè micca splurata. Questu hè avvene in u primu annu di a so vita o per via d'acqua insufficenti è di l'umidità di l'aireziu.

Ci hè sempre prublemi chì risanenu quandu anu in nursing a casa per pahistaghji:

  1. Pahistahis sferisce i foglie. Falling leaves indica l'escimentu à e radichi di u locu o chì a fioritura hè in bordu.
  2. Apunia cunsiglii secchi nantu à e foglie. Questu hè dovutu à l'aria troppu calca, mancanza di alimentazione è d'umidità.
  3. In ogni modu i foglie di u ghjornu Pahistahis. Questu hè dovutu à l'illuminazione insufficente è di l'acquessi, è più spessu per l'humidità di l'aire.

Malati è pesti di i pachistini sò raramente disturbati. U fiorite pò patevi di pulatori , rocca pulviziu , scàbia è spidore . Per cumbattà e peste, hè bonu per aduprà l'insetticidiu "Aktara", solu di l'alloeta è di l'armaru in a bagnera.

A causa di a so fiorezza brillanti è longu, u pachystahis hè bè appartientu per decorà quartieri viventi. Ma, sè ùn avete micca seguitu i raccordji per a cura di ellu in casa, u pachistahis pèrdite a so decoruità assai rapidamente.