Pereneru enoter - pianta è cura

Quandu sta pianta ùn hè micca chjamata: a "reina di a notte", è l'"oslinnik", ancu a "candela di notte". E all thanks to the beautiful shape of the inflorescence in a forma di un vetru è culori brillanti. Una facciata di questi fiori hè a fiascata solu à a sera. Allora si spremanu per u ghjornu dopu è sùbitu dopu à e flussu sfrenziatu parechji novi.

Chì hè a fiora perenniale di a sera?

Questa pianta unisce circa un centu perenne è sò tutti appartenent à a famiglia di spuljati. Parechji rapprisentanti si creanu à 130 cm. I fogli sò simpaticu, ma i inflorescenzi sò largas è assai prufumati, è eleganti in forma è brillanti.

In a maiò parte di i casi nantu à i siti induve un enotera perennifoliu cù una foglia gialla. A menura spessu cultivata perenne, rosa, biancu è azzolu, u prugettu è cura per questi varietuli hè più difficili. E sbocu chì prisenta una pianta in sante di gruppi chjuchi, in cumpunimenti per i letti. Crescenu ancu per bouquets.

Plantamentu ghjattu di vigilia

Perchè avemu u solitu achissi fiori gialli in i nostri siti? Eppuru, se vulete, possi pruduce sempre una rosa perenniale, ma u sbarcu è esci da serà più difficili. E nimu guarantiscia chì i nostri chjosti è e cundizioni climatichi viranu.

Sè ancu secondu una ricerca di sta pianta è ùn vulete micca cumprà una varietà chì ùn hè micca prublema di cultivà in u situ, hè megliu di cunnosce cun una piccula lista di spezie chì pò assicurà sempre:

Cù l'scelta di l'spezia di l'impiccata perenne per l'annu avemu capitu, pudemu passà à a dumanda di cultivà è di nursing. In generale, hè pussibule di rializà solu una regula più importantissima: ùn si pò mai inundazione à u piantaggiu, i chjassi sfracicati ùn si ponnu micca acqua. In u restu tuttu hè pocu simplice:

  1. Se à tempu per dissiccà u so postu è impedisce stagnazioni di l'acqua, a so cumpusizioni in u situ ùn saranu micca fundamentalment importantmenti per sta cultura. Parechji fannu scollale speciali, grippi sottu à l'acqua.
  2. Ancu u regnu di u duminiu nantu à u situ, a so preparazione fracenu à a scorza di u legnu è a fecundazione. In ogni quadru ci sò à trè kilogrammi di humus, in più aduprate parechji culloca di nitrofos . Dopu l'appiccicate a vistimentu, l'area hè stata scumparata è regnata abbastanza. Ùn importa micca se stu situ hè apertu tuttu o in a penumbra, l'arbureghja pò adattà l'uguali.
  3. L'enotera perenne è permbustante ùn piace micca a crowding. Quandu u pianta arbusti, si deve esse nutatu chì una distanza còmuda entre elli hè di circa 30 cm.
  4. In quantu à u metudu di santevule, a muderna hè preferita. Eppuru chì i zoni sò assai picculi, a gammirazione di a so cedera hè alta è ancu dopu à trenta o quattru anni, sò capaci di ghjudicate senza prublemi.
  5. In u prucessu di piantazioni è cura di una exotera perenniale, deverete multiplicà e arbusti. E facenu tuttu cù e stessi zicchini o divisioni di l'arbulu, chì hè assai simplice è dà l'oppurtunità di priservà funti varietali. Sè decide di fà e piantini, avete da principià à fughjiti o marzu, ma a vostra muddica hè mandata solu in quandu maiò.

Ricurdativi chì l'arbureta crescenu rapidamente è a gastu di una ghjovana di crosta si supplantanu facilmente e culturi vicini. Per quessa, tutte e fiorite fiori sò chjusi senza dispiacè. E se decide u duminiu sta pianta in una cumpusizioni cù e altre spezie, ùn sia sicuru di scavà in i limitaturi cum'è a carta di pezzu, perchè u foglie conserve a forma è a lucazione di e piante.