Uva di uva

Certi urtulani si spessu si hè necessariu di acqua di e rai addizzjonalmenti, s'ellu si riferisce à mesofiti, questu, hè una pianta crescente in cundizzioni d'umidità moderata. Di sicuru, hè necessariu, perchè avè influenza bè a raimatura: porta à un megliu di creazione è hè garantitu per aumentà significativamente a so pruduzzione.

A quantità di umidità necessaria di uva depende di:

Tipi di irrigazione:

  1. A carica hè utilizata per acumularà umidità in u locu, chì reducià a probabilità di a so glubulazione è crescendà a resistenza di a ghjustizia di l'urganisimu sopra à l'articulu di u racini, è dà umidità à l'arbuli per a prima volta di creazione dopu l'inguernu.
  2. A piantazioni - si face à a pianta un arbulu.
  3. Trasfurmà i ghjucalli novi - in u primu annu dopu a pianta.
  4. Vettoriu - nantu à a cundizione di a pianta propria (determinata da a foglie) dependa da quantu spessu ne serà necessariu di acqua di u racini.

I termini di uva

  1. Watering recargable. Hè stata in primavera è autunuma. Di solitu à a fine d'uttùviru, u spaziu hè digià secatu in u locu à a prufundità di un metru. Dunque, l'ultimi regi di a raghju, fatta da a cugliera à a fogliada di falata, aiutavanu a preparazione di pratiche di l'invernu . Se l'inguernu hè un poviru di precipitazione, adupratu cusì devimu esse realizatu in a primu maniche, prima di l'apertura di l'ochju: l'acqui di acqua fredda falla l'apertura di l'ochji, chì prutege l'arbulu da i ghjàlliche è a rega cù l'acqua calidez stimulerà à despertanti. Ogni annu à u riduce di u recharge di acqua hè realizatu cù rege di gicchetta à a tarifa di 200-300 litri per arbulu di uva cù una zona d'alimenti di 4-5 m2, se u regu hè realizatu nantu à surdati, questa freta si deve aumentatu da dui à trè volte.
  2. A piantazioni . Quandu pruduce a piantina in u vaghjimu, i primi 1 à 2 civi di l'acqua cume è spressi in u pitu di pianta, aghjustate finu à chì hè assorbutu bè, mette l'arbulu, mità rintelu à a terra è torna pour 1 à 2 ciaccini d'acqua. Quandu si prisintà in a primavera - prima avete da valdi l'acqua calda, è da caldu.
  3. Regiu un ghjovanu novu . In u primu annu dopu a pianta i raghji giovani averebbe da esse acquistatu 1 volta in 2 simani di prima di u principiu di l'aostu. L'acquessi ùn si faci micca sottu à u troncu di l'arburu, ma vittendu 4-5 sumerdi di l'acqua in i buchi, scavati à u muneta à una distanza di 30-50 cm. U efficientu efficienu di u regnu di gandu. Assicuratevi di assicurà chì e razzi sò micca imbuscata, hè assai preghjudiziu.
  4. Ughjetti vegetali . Dependeranu à u periodu di u crescenu di u raimbi, postu chì deve bisognu à riabilità quandu i fogghi sò sopra, dopu à fioritura è duranti a maturazione di baga.

Per a staciuni sò stati diversi voti:

Quandu s'appiccicate u so uva?

Quante hè cortamente a acqua di u racini?

Per aghjustà u racchiu ben, avete a seguitu a regula:

  1. Accumincia a regola a uva, quandu l'erba pòtinu à secci à elle.
  2. Quandu si pianta arbusti in i fille, l 'acquessi se face nantu à i surdati, è l'arbureti individuali - facenu per elli stessi annulati chjappi o toti.
  3. U regnu eccessivu hè ancu male di inadecuate.
  4. Sutta ogni zuccadori tentativamente hè necessariu di spremu 5-7 sumietini di l'acqua.
  5. L'acqua deve esse à a sera, cale à u sole cù l'acqua.
  6. Ùn aghjarè micca acqua da u sistema di supply supply cun un manicu di sopra à l'arbuli tutti i ghjorni cù i fiori;
  7. Ùn andate micca direttamente direttamente da u pianu.

Sì i raghji duverebbe una cantità suffirenzia di umidità, in seguita, l'estremità di e crescini criscenti saranu tuttati, è in u castagnu vi riceverete una bona vesia.