Malva - pianta è cura

Fate a vostra propria casa unicu ùn aiutà à aiutà una bedda malva. Hè chjamatu ancu una vignette o un corpu. A pianta hè stata di l'Eggittu è a Grecia, induve hè digià cultivatu più di trè mila anni fà. Avà u piovulu hè abbastanti cumuni in Europa, America, Asia è Nord Africa. Hè spessu una fugliale d'una annata (anche ci sò varietà di dui è varietori) cù a piuma altura di 5 m à 1.2 m. Ma ci sò dinò metri di mette. In ogni casu, u più notuali in manna hè a so fiurazione, chì ghjè per quessa hè apprezzatu da i ghjillani. Grandi fiori di e piante di 5-15 cm in diametru sò assuciati à tufoniche è decoranu u vostru situ cù fiori bianchi e fiori duranti l'estiu. Per via, u culore di u malnutitiu hè diversa: u caprettu pò esse bianca, rosa, russa, purpura è ancu amarizza. Chiddu tipu di prupietari ùn si rifirisce a maravigliate questa bellezza in u so giardinu? Sì ancu avete destinatu à decurà a vostra trama cù sta pianta, avemu dettu qualcosa di e peculiarità di u malnutu chì cresce, chì si prisintà è cura.

Malva: atterraggio

A solitu, a malva hè piantata di sardegna è di coglie. Cuncirnendu per fassi per plantà e pezzuli, ci sò qualchi punti. Hè impurtante di sceglia seguitanu u dirittu cusì è adattatu à a pianta. U fattu hè chì in u futuru ùn ci hè bisognu di trasplantà a malva. U so sistema radicali hè assai sviluppatu, i radichi sò longu, perchè sò spessu dannighjate quan u locu cambia è rot. Prestu adattatu è biviate da l'abbrezione di scrive. À u pianu a fiorita piacevule: fugliale, fugliatu, fugliale è cun u bonu suttanu.

I termini dependenu di induve l'atterra si mette - in a pianta aperta o in l'invernamentu. In u primu casu, i zoni sò deve plantati à fini di ghjugnu. I Seeds sò sburrimià nantu à a superficia di u locu à una distanza di 60 cm l'una di l'altru è a pezza un pezzu in terra.

Se ellu si tratta di quandu si mette a malva in un serra, dopu à a fini di maghju - u principiu di lugliu hè cunsideratu u megliu tempu per questu. Quandu u crescita di 2-4 cm in altitudine, i fille di a pianta deve esse diluya o traspurteri in testi distinti. A malva, quandu si cresce e piante, trasplante in a terra aperta à a fini di l'aostu.

Malva: cura

In generale, quale cura attente, a cura di a pianta ùn hà micca bisognu. In u cultivo di malva, a regina moderata hè fatta da una volta per a simana. In u clima àrizzu, l'acqua u fiore più abbundante, ma per ùn causerete stagnazioni di l'umidità. Malva risposta bè à u pianu superiore cù fertilizzanti di fosfate-potassiu è perffezza periòdica di a tarra.

Sì u malnutru hè stata postu in un area apertu, u supportu sarà bisognu di prevene per vederà u troncu. Per l'inguernu, perchè chì a pianta ùn si congelate, hè cunsigliu per coperà l'arbulu cù fogli capiu.

A ripruvazione di malva hè pussibile da e cummerciu, di e tinghje è di a divisioni. L'ultimi dui metudi sò adattati per i variità hibriati è sò realizati in prima primavera. Ma quandu di cullassi di i graneddi di malva, hè dunque da fà questu in u mità di l'estiu, quand'elli riunioni è di cumincià à scorri. A piantazione di e sogliu duverà esse fatta da questa primavera.

Pesti e malignità maligni

Bastamente, e tutte e malatie di sta bella pianta arise da l'eccessore di l'umidità chì si sviluppa da riversi eccessivi o raghji freti. Hè un muffa pulputu , mosaicu. Se si truvanu, rinfriscà i fogliosi affettati, è trattanu i pianti malati cù un fungicidae ("Phyto-Doctor", "Mikosan-V").

A maiò parte di u fiore hè influinzatu da l'òxidu. Nta li foglie di a malva à u reversu, ci sò specks di culore russu-marronu, chì sferiscenu è si lampò. I casciuni affettati si deve esse eliminati è a pianta trattata cun Bordes fluidu . L'annu dopu ùn hè micca cunsigliatu di cultivà un pruduttu à questu locu.

Pesti maligni includenu àcule è pulatori. Quandu si trovanu, i pianti sò trattati cù insecticidi.