Struttura di a psique according to Freud

U libertà hè sensu, in debitu, a tendenza più populari di a psiculugia, chì hà influinziatu durante u so principiu, è cuntinueghja à influenzà l'artisti, musicici è scrittori d'altri, è admira a so permeabilità ancu à i letti di u psicoanàlisi.

Struttura di a psique

Ci hè una struttura di a psyche secondu a Freud, chì dà una risposta pricisa precisa per tutti di noi in momenti di cuntradizioni spirituali aguttu. Ci hè chì i nostri contradicenzi sò ancu naturali.

  1. "Hè" - secondu a freud hè a psique inconsciente cù quale una persona hè nata. "Hè" hè a primura umana primaria per a survival biologica, attrazione è agressione sessuale. Hè "Hè" hè una passioni chì porta à a dominazione di l'omu da instinti d'animali. Finu à l'età di 5-6 anni, u zitellu hè guiatu solu da l'inconsciente "I", chì crede chì a vita hè sola per piacè. Per quessa, i zitelli à questa età sò capricciusi è esigenti.
  2. "Super-I" hè l'uperazione sana di "Hè" in a psique di Freud. Hè una cuscenza umana, un sensu di culpabili, ideali, spirituale, quella hè nantu à una persona. Quandu "Hè" hè suppressu (attrazione sessuale), "Super-I" permette di sublimà in bellezza, in arti. "Super-I" si sviluppa in l'omu cum'è crescita, l'influenza di e rêve aghju, règule, a moralità.
  3. "I" hè u mezu intermediu di "È" è "Super-I", hè l'egou di una persona, a so natura reale. U cummentu principali di "I" hè di creà l'armunia trà piacè è a moralità umana. "I" sempre sfugna di u cunflittu trà i dui estremi, applicannu a prutezzione psicologica.

Secondu à Freud, a funzione di i miccanichi di difesa di a psique hè attribuita apposta à u "I":

Questu hè, secondu a freud, a nostra vita hè u desira di aumentà u numeore di accatatori cuntenuti, à minimizzà a rimorsi.