Sentances di culpabilita

Sapete un sensu neuroticu di culpabilita? Appena cun accurata, pudemu dì chì almenu una volta, ma l'avete pruvatu bè. Tali sentimentu hè difficiule di cunfundà cù l'altru, spessu spone a vita di i persone cun u sensu creatu di rispunsabilità. Inoltre, a psicologica spiega chì u sensu sicilianu di a culpabili è a culpabili veri proprii sò assultament diverse cose. Se a culpa hè a surgente di a situazione chì hè devenu, a causa di l'invistigazioni, da u sensu di a culpabilia hè u sensu impositu d'una persona, o cunnisciutu chì hè culpèvule, ma chistu pò esse micca cusì à tuttu.

Cumu hè chì u sensu di a culminazione vene da?

A pussibilità di un sensu di culpabilita dipende direttamente nantu à u tipu è l'struttura di a personalità di a persone. Se una persona hè aggressiva, impulsa, è ùn pudete micca passà da ellu, ùn hè improbabile chì ellu serà capaci di evucà sensatori di culpabili è pietà. In ogni casu, se una persona hè vulnunmente, amabili, ansiusa, prubabile chè una persona averebbe tali sentimenti assai più freti.

Ci sò parechje fonti chì causanu una sensazione spavintusa:

Raccadamentu attaccatu cù a famiglia

À quessi casi, pò pussibile, cum'è relazioni trà e genitori è i zitelli, è trà e cagiuni. Spessu spessu chì i genitori sentenu culpèvuli, perchè ùn anu micca educatu i so ziteddi bè bè, chì ùn l'avete micca datu tuttu ciò chì hè cusì necessariu. U zitellu, per turnà, pudete pensate chì ùn anu micca bè cura di i so genitori anziani in a so vichjàia o anu spesu tutti i so nervi in ​​a zitella, ma ora ùn si disprezzanu bellu, ma hè ancu u sensu di culpabilità per un zitellu chì sèntinu un disgrazia, innecessariu in a famiglia.

I Cònjude anu sentenu culpabilità micca menu spessu. Omi crede spessu chì ùn anu micca asciugà per furnà a so famiglia o ùn passanu pocu tempu cù i so parenti, perchè constantemente scappa à u travagliu. I donne sò spessu cunziddirani mali amari di casa, si compara à l'altri esposi. Inoltre, hè impurtante nutarlierli chì e femine sò inclinati più spessu di l'omi per culpiscenu, più di e circustanze chì circundanu a crisa, ecc.

Sensazioni di culpèveraghju dopu a tradimentu

I ragiunarii di l'adurteru pò esse sfarenti, ma senza dubbitu ùn saranu persu in rimorsu, culpabiltà. Hè impurtante impurtante di capiscia chì ùn ci hè nunda chì fiscale - hè accadutu è accadutu. A cosa principalu hè sempri di capiscia è di capisce a mutivazione di un tali attu è ùn pò micca ancu di dì à a vostra spouse, perchè hè questu questu questu quandu a farfantarìa hè fattu per u bonu, per u beneficu di a vostra famiglia.

Sentite culpèvule davanti à u mortu

Ci hè ancu chì e persone vicinu à noi mori, è noi incuscenti o conscienti, culpandenu per a causa o per nisuna propria, per a morte di sta persona. Forsi, perchè ùn anu micca tempu di dilli tuttu ciò ch'elli deve esse, forse perchè ùn anu micca tempu di dumandà, o ancu cunchiutate culpèvule di a so morte fìsica. Tuttavia, si deve ricunnoscu chì ùn sò micca Diu, micca qualcosa di omnipotente, ma di manera pocu normale è se ùn avete micca un scopu di tombà una persona - ùn hè micca à culpè per a so morte. Ùn devenu à decide di quale saldarà quellu u primu munnu, è quale secondu. U sensu di la culpabilità per a morte di un amatu hè unu di i più orribili, siddu solu per chì nunda pò esse tornatu esattamente, è cun rimorsu di a cuscenza, vi puderete voddu a vostra anima.

Sfurtunatamente, assai spessu da i persone vicinu à voi, ci hè una manipulazione sensu di culpabilità. Infatti, hè assai benefiziali per elli à invucalli in una persona chì ellu hè culpable di qualcosa, è da poi per piglià l'apprincipiu di a so cundizione. Ma ùn deve succorsu à pruvucà. Hè mpurtanti ricurdà chì quandu una persona si culpisce per quarchi cosa, si manifesta nant'à u so benessimu fisicu (una persona pò accidinemu bump, burn, rumpie quarchi in un locu equitu, è a raghjoni di tuttu hè quella sensazione). Ma a vostra salute hè più impurtante per voi, ùn hè micca?

Allora, un sensu constantu di culpite pò levà nunda boni, solu à a depressione, insatisfacciamentu cun ellu, malatie è pene, anch'ella distrugge, perchè fate perdiri di ddu sensu è quantu prontu.