Waking and sleeping

Waking and sleeping are two state physiological of activity humanity that are caused by the activity of certain brain centers, in particular, the hypothalamus and subthalamos, as well as the zones of the blue spot and the core of the suture located in the upper part of the stem cerebral. I timini sò cîlici in a so struttura è sò subordinati à i ritmi di ghjornu di u corpu umanu.

Ritmo di u rolu internu

I miccanichi di a vigilia è di u sonnu sò sempri studiatu e ci sò parechji volti diversi tiurìa di u nostru travagliu internu. Esse in un statu di vigilia, avemu conscientemente à risponda à qualsiasi stimuli, cunzignati bè cù a nostra cunnessione cù u mondu esternu, a nostra attività di u core hè in una fase attiva è quasi tutti i prucessi di l'attività vitale chì si trovani in u nostru corpu estenu destinati à assicurà è adupratu racionariamente risorsi energetichi da l'esternu in forma d'acqua è di alimentazione. In generale, a psicofisimulugia di u sonnu è a stanza hè causata da a regulazione di variate strutture sistèmii di u cori, chì, in particulare, cuntribuiscenu à l'accumulazione di l'informazioni acquistata quannu sìammu in un statu di l'attività è dettagli a so assimilazioni è distribuzione à i dipartimenti di memoria durmendu dorme.

Cinque passi di dorme

U statu di u sonnu hè carattarizatu da una mancanza d'attività diretta à u mondu esternu è hà divisu in a cundizzioni induve qualchì durata di 90 minuti.

  1. I primi dui sò sti fasi di u lume o un sonu pocu di pocu duru, durante u quali a rilazione è a freccia di u coriu rallentiscenu, in ogni regnu, pudemu esse rispetu ancu da u minimu toccu.
  2. Allora vene a terza è a quarta fasi di u sonnu duru, durante quale ci hè un latinu di un corpu di batte, è una mancanza completa di risposta à stimuli esterni. Spènèntu una persona chì hè in u palcuscenicu di u sonnu profughtu hè assai più difficili.
  3. A quinta è l'ultima fase di dorme in a medicina si chjamà REM (Rapid Eye Movement - o un rapid eye movement). À questa stage di u sonnu, respira è palitazione, u celu occhi trasfurmate sott'à i pranzi cutie è tuttu hè successu sottu a influenza di i sogni chì una persona vede. Specialista in u campu di a somatoglia è a neurologia sustate chì i sòni sò assulutamente tutti, solu chì no tutti i piacè ricurdativi.

À u mumentu di sughjurnà, è ancu dopu à a fine di a fossa profunda di u sonnu, entri in u statu cunfruntu di u cunfini trà u sonnu è a vigilia. Duranti stu pirìudu, a cunnissioni trà a cuscenza è a circundante A rialtà, in principiu, ma in tuttu ùn avemu micca associate cun ella.

I disturbi di u sonu è di a staghjate pò esse causatu da parechji prughjetti psico-fisiologichi, cum'è un schedariu imparu di u travagliu di scambiu, l' estresse , i cambiante di cinture di u tempu per u viaghju di l'aire, etc. Ma a causa di l'attività di ritrattu strattu - u restu pò ancu esse cubbi in certe malatie, in particulare narcolepsia o l 'ipersomnia. In ogni casu, cù qualsiasi viulazione più scatte di l'estatus ciclicllu di vigilia è di dorme, hè cunsigliatu di cunsultà cun specialista.