In u cunflittu tra Taylor Swift è Kanye West, novi participanti

L'scandalu per u video di u rapper Kanye West nantu à a canzona "Famous", cum'è certi tipi di funnel, pruduce in più di più caratteri. Oghje ùn hè micca solu una quistione d'una scarafitta verbalica tra u Taylor aghju fattu è u filu in u filu di Kanye, ma u fattu chì a creazione di u raperu hà dividitu i pirsuni, micca indifferenti à elli, in dui campi in guerra.

I seguenti di u West eranu più aggressivu

A d'ayer, Selena Gomez è Chloe Moretz ùn si priservava è quasi simultanea in a reta di publichii pubblicati publichi in quali dedianu a stallà di a neutralità, è ancu invitatu à i partiti à a pace. Tuttavia, tali relazione pruvucò un'ativu à u cuntrariu è una di elli, l'Moret di 19 anni, fù attaccata da Chloe Kardashian. Hè assai probabbli, sta scelta hè stata per una vera offense à l'attrice chì criticò u ritrattu cù un biancu Kim. Allora, ciò chì Kardashian hà scrittu:

"Ùn sò micca usatu per intimidà quarchidunu. In ogni casu, quandu a mo famiglia hè offentera o qualcosa hè dettu riguardu à u casu, ciò chì si devenu, u mo instinimentu d'animali "cambia". Ùn toccu à noi, è vi rispunderete u stessu. Pace à tutti! ".

Dopu questu, publicò una stampa di Chloe Moretz da u filmatu di a film "Vecchi. In a Path of War 2 ", chì a zitella s'inclamà senza rettivazione à e so parte intima di u corpu. In risposta à una umiliazione tali, Morets ùn respondi micca à a leone secular publicando una altra photo di a stessa film.

U ghjurnalista americanu Pierce Morgan, chì adore tutti i scandali, decide ancu di participà à una scarafitta verbal. Quandu u video hè stata sguita, è sintì e parolle adresse à Swift, u ghjurnalista addivintà u so amicu. In ogni casu, dopu un colpu è cantanti nantu à Internet, Pierce s'hè turnatu in un nemicu:

"Credu chì Taylor necessita di riturnate Pinocchiu. Fù buritu. Credu ch'è Swift. Ancu cunsacratu una colonna sana à ella, in quale l'admirava u so cumpurtamentu è ricumandemu chì e zitelli cumpurtavanu cum'è ella. Ma avà capitu chì mi piacevi! ".

U musicista Chris Brown, chì era in u stessu bedu cù Taylor Swift, Kim Kardashian, Kanye West è altri, hè ancu nantu à u canton di u rapero, ma ùn l'hà micca dettu. Eccu ccà i paroli Chris hà scrittu in i redes sociales:

"Eppo, chì a vulintà piglià? Stelle di u cummerciale di spettaculu, adagunemu di rè di a parolla! Avete à dì ciò chì pensate. Sò per a libertà di parlà! Oh, qualcunu m'hà dettu qualchì mala parolla. L'infernu cun tuttu! Creà a musica, una chì ùn senti senza nunda quale è ciò chì pensa. Diventate i rè di u palcuscenicu! ".
Leghje ancu

Per Taylor intercede 2 di i so amichi

Ma a reazione di amichi è aderbati di u talentu di Swift era più ristretta. U primu chì risponde à l'aiutu di a stella era u so amicu, u mudellu di Marta Caccia. In a so pagina di Twitter hà scrittu e seguenti parole:

"Cridendu à tutti per dà à l'amori piacè è pagà solu à i prublemi di veru. Hè una pity chì a storia, chì era fabbricata, hè diventendu cum'è più populari è più preziosa ogni ghjornu.

Ùn sò stà nantu à a parti è u cantante Ruby Rose. A zitella in Twitter hà principiatu à ponderate sta situazione sèglia:

"Questu postu hè cunsacratu à u mo amicu Swift solu in parte. A scrivu, cunsistenti à a me propia experiencia. I riti suciali sò una bona cosa, chì hà parechje assai momentu pusitivu. Tuttavia, assai persone, pudete ancu dicenu a più, l'utilizanu è di spurtà u fangu à l'altri. Questu hè malu. Avete bisognu di pensà è amore è pace. Sti qualità sò assai necessarii per a nostra sucità ".

Inoltre, Ruby hà noteu l'attu di Chloe Kadrashian:

"Ehi, Chloé! Avete agitu fermu à una ragazza di 19 anni. "