Teaser à a cinta "50 sfumature di libertà" hà puntuatu più di un miglu millioni di vista in 12 ore

In u invernu di u annu dopu, a siconda d'aspetta da a cinta "Per 50 sfumezza scura" - "50 sfumature di libertà" quì presente in u locu. Intantu, l'amatori di sta stampa piacenu un rigalu a la trilogia finali di a triluggia. U videò era cusì intrigante chì era cunsideratu da più di un milione d'internautu.

Dakota Johnson in u film "50 sfumature di libertà"

A bona aspettazione di Anastacia è Cristianu

Strumentu di film Universale, chì era impiegatu à filmarie ritratti annantu à u milionariu Christiane Gray è a so passioni per BDSM, decide di prisentà i fannelli di a trilogia cù 2 sorpresi: u primu prugettu è un novu prufessore. In u posteru, pudete vede l'artistu starratu Dakota Johnson, chì hà ghjucatu l'amata Anastacia Steel, di u Signore Gridu, in un vestitutu di vestiti.

Pianu di a film "50 sfumature di libertà"

In quantu à u teaser, a filetta fatta cù l'audienza chì mostra u vestitutu di vestiti d'Anastacia, suspesi da u candela. Perchè cusì? Mentri a storia hè silent. Allora pudetebbe vede silenzieti da a festa di i sposa di i caratteri principali di u trilogu, un viaghju à a luna di miele, momenti d'intimità cù l'attributi classici di BDSM è ancu l'attaccu di qualchissia omu à Mrs. Gray.

Dopu à 12 ori di l'apparenze di u teaser in Internet, u video hà acquistatu più di 1,5 milioni di vista. Inoltre, e rete suciale anu inghjuluzzu riviseghjanu di i fanatichi di sta triluggia quì u so cuntenutu: "Aghju aghjustatu sta film assai. Hè una pity chì finu à a so liberazione altre sei mesi. U teaser hè bellissima! "," Adore Dakota Johnson. Aghju veru assai à a continuazione di a cinta "," Produttori "50 sfumature di libertà" ponenu intriga. Dopu vultendu u teaser, a movie era ancu più vistu di vede u filmu, "etc.

Leghje ancu

L'premiere hè sceltu per u 8 di frivaru

"50 sfumature di libertà" - a stampa finale in triluggia nantu à l'amori di Christian Gray è Anastacia Steel. Filmatu di sta cinta hè stata aduprata in Francia è in Canada è si compie in 2016 annu. U direttore di sta cinta, ancu quellu di u prelituu sottu u tìtulu "50 sfumaturi scuri", hè stata diretta da u direttore cinematograficu James Foley. In più di Dakota Johnson è Jamie Dornan in u screnu, l'audienzia serà pussutu vedi Rita Oru, Victor Rasuk, Kim Basinger, Bella Heathcote, Marsha Gay Harden è assai altri. L'estremu in Russia hè stata programata per u 8 di fazzu 2018, mentri l'estremu americanu di a cinta sarà un ghjornu dopu.

Dakota Johnson cum'è Anastacia Steel
Jamie Dornan com Christian Gray
Un disparu da u filmu "50 sfumature di libertà"