14 pezzi di celebriti, cambiamenu a so sorte

Ùn hè statu micca una nutizie chì a frasa "Scopri à a robba ..." hè veramente travagliu. Eccu perchè parechje celebrità à u principiu di i so carrieres hà dettu l'addiu à a vie manera, cambiando cambiantemente a so propria imagina.

Un veru esempiu hè a Marilyn Monroe sessuale, chì si vultò da una bruna in una donna brutta chì era in amore cù decenni di millaie d'omi in u mondu. Avà avete vede evidenza stella chì, avendu cambiatu l'attestazioni abituale, dopu avè fattu un capelli, ponu mudificà a vostra vita istantaneamente. Allora, sè vo vulete cambiassi, ghjè prubà ghjuntu di dumandà un parrucchieri-stylist.

1. Amy Adams

Cinquante puntu nomine per Oscar, una attrice americana è cantanti prima di diventà popularu era u patrone di rive di luce. Ancu à u principiu di a so carriera, a famosa cambiò u culore di i so capelli, diventendu una bellezza fiery-copper. "E si cumannata prima u rolu di donni stupiti, dopu avè fattu un pussidore di capu rosatu di capiddi, aghju vistu una attista seria chì puderà allughjà à a industria cinematografica" Amy nota cun orgogliu.

2. Mia Farrow

L'Ambassadoru di l'UNICEF, una attrice americana chì pò esse spessu usi in a pelle di Woody Allen, Mia Farrow allatta u caminu per u mundumu di u cinema di Hollywood, è tuttu cumminò cù a zitella di cortà i so rizzi cù i so mani, diventendu in un capimaghju di peluche. L'attrìccia dici chì questu quatru di hairstyle perfette sustene u so caratteru, a so parsunalità. Ùn hè micca maravigghiusu perchè ellu riceve u rolu di a bellezza di Daisy Buchanan in a film "The Great Gatsby" (1974).

3. Nicole Kidman

Bella bellezza di bellezza Nicole s'hè lampatu in u mondu di azione cù curls roani ferries nantu à a so testa. Dopu à a so imatge, a zitella ricivete diverse rolli comediali, ma tuttu chjappà in postu quandu u futuru vincitori di l'Oscar veni dicenu ade à u so culore di capelli. Nuvione di u 1990, Nicole hà decisu di vultà à l'ombra chì a natura dava, marrone chjara. Ancu s'è quandu, quandu ellu hè assai di kinobagazh è a reputazione di un prufessiunale in u so campu, Kidman torna perpendicu à l'imaghjini di una besta fedelata, capace di caccià ogni locu.

4. Bridget Bordeaux

U simbulu di u sessu di l'anni 1950 è 1960, l'attrìzia francese, mudellu è cantanti, cambiantdu u corpu di u so capeddu à un rubidu d'altru, diventò un veru stelle di cinematograficu, chì fù invitatu à u scundore di i famosi rializzaturi di l'epica. E, anche u fattu chì i so ricchi cambiani u culore dipende à i roles, sò sempre in perfecte cundizione. Li capiddi eranu curled and laid-up, o stati nantu à partitura diretta.

5. Kristen Stewart

L'attrìzia, chì era populari dopu u rolu di Bella Swan in u filmu "Twilight", ùn hè tantu longu in a museu di Karl Lagerfeld è l'ammasciatore di Chanel. E tutti graziosu per u fattu chì a zitella prefete stu culore di capelli, chì ghjè ideale per u so culore è aiuta à spressione a pirsità di l'attrice. A ora, Kristen hè marrone.

6. Emma Stone

Laureatu di l'Oscar, Globu d'Urgell, BAFTA è trè "Stati Uniti di Screen Actors Guild Awards", l'attore Emma Stone pè a prima volta ripintitu i so capelli per trasfurmà perfetta in u so caratteru in a film "Super Pertsy". È, se cumenzò a so carrera, era una bruna, è una bionda, a cima di a gloria Emma righjunghja, diventendu una bellezza di peli. Un annu dopu, in u 2017, a ragazza era repintu in un platinum rubio, principia à purtà una parti di a parti di moda è ponia l \ 'onda luminosa.

7. Scarlett Johansson

Scarlett hè cunnisciutu per u fattu chì spessu cambia u culore di capelli è capelli. Ma a maiò parte di tuttu, si ricurdò di bellezza rubia, chì si pò vede in u rolu di Christina in a cinta di "Vicky-Cristina Barcelona" di Woody Allen. E, se parlemu di u so culore naturale, Johanson hè una bruna. In u principiu di 2018, l'attrìzia voltu à turnà a rubrica, ma, cum'è turnò, per un pocu tempu. Cusì, per a fine di u rolu in a pelicula "L'Avengers: Guerra di l'Infiniti" Scarlett hà timpuratuva, diventendu una donna di caprina.

8. Rooney Mara

A zitella sviluppa una fama tocca a Nancy in un remake di a pelicula horror "Nightmare on Elm Street", è dopu à u rolu di Lisbeth Salander in u film "Girl with a Dragon Tattoo". Hè u travagliu nantu à l'ultima filmu chì l'hà fattu cambià u so culore di capeddu, è dicenu l'addiu à i rizchi longchi. A zitella dice chì ùn hà micca sappiutu di cutà stu capelli, è ancu di a so parte di a so testa era rasciata. "Per u travagliu sò prontu per qualcosa", Rooney ci cumprò cù un surrisu. E dopu chì a filmata hè stata maiò, Mara ùn la manca u so capelli è hè partutu cù un capelli cutte chì, per annunzià, era utile à a so per roli in u filmu "Scrittura Scrittura" è "Ghost Story".

9. Dakota Johnson

Sè avete vistutu "50 sfumature di grigia", pudete rendece riligiscinu sta attrice. Hè difficiulmente imaginate, ma prima u performu di u rolu di Anastashey anu rive di culore di paglia, è ingannucciu a zitella rifiutà di fà un bang, p'aspettatu ch'è senza ella l'area allungata visualmente di a frunti è di u nasu. A ghjurnata pò esse vistutu cù rizzulidi buchi è un bagnu ragged, chì Dakota hà dettu à spessu.

10. Jane Birkin

L'attore anglo-francesa di u teatru è u cinema hà dichjaratu à u mondu sanu à u distante 1960. A zitella spluttatu i so trumbati à a longu di mediu, sguassate i so splende è preferiscenu "scala".

11. Michelle Williams

U culore di u pilu di l'attrice hè a so carta di a carta. E, s'ellu ùn hè mai pruvatu di ripintitu, per pudere di un capelli - hè faciule. In u 2010, essendu da i capelli longi, l'attrice hà preferitu un pixie boyi. Curiosamente, grazia à ella, u capellu di u pixy hè diventatu una tendenza vera.

12. Marilyn Monroe

Pudete parlà di sta attrìghjina infinita. Quandu u babbu Norma Jeane hà cambiatu u so nome è andò à u salone di Hollywood salone Frank è Joseph, per esce da parechera dopu dopu cù i filamenti di una ombra di rubia d'oru. E appressu, inspiratu da a stella di i 30 di Jean Harlow, Marilyn ripintitu in un platinum blonde - per ùn parti maiò cù questu colore.

13. Cynthia Nixon

Tutti l'avemu cunnisciutu da u rolu di Miranda Hobs in a serie di comedia "Sex and the City". Reculurati, in istanza da l'attrìgiu di u grigu cincu s'hè cunversatu in una bellezza sexy di peli, capace di ricurdà da i primi sultanate.

14. Sophie Turner

Leghje ancu

L'Star di u ghjocu di Trombone, ricurricatu in un sciccareddu ardente per u rolu in a serie di televisiò drammaturale americana, ùn mancu sospettà chì questu culore seria u so cartulare di cummerciale. E sapete chì avà prima chì era reincarnata in Sansu Stark, era Sophie una bionda? Hè interessante chì à l'età di 13 l'futura attrice hè già cunsigliata, ma invece a zitella hà pensatu chì quellu ombre solu spina a so biddizza. "A me eroineina in u" Game of Thrones "hè una ghjuva vulnerable, chì à u stessu tempu hè putente, cunfidatu è pussedi podi considerablementi. Gratu à a so, aghju cazzo in amore cù i mo chjusi rozi, in quandu, crede, u puteru internu di Sansa Stark hè oculistica, "a celebrity confiesa.